GangstaLean Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Skrivet 26 Januari 2011 Mina är: (favorit) Film: Komedi och Action Musik: Rap, house och trance Genre som jag hatar: Film: Skräck Musik: Rock Vad är eran? Citera
Horizon Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Skrivet 26 Januari 2011 Film: Äventyr. Musik: Lite allt möjligt. här är dom jag inte gillar, Film: Skräck Musik: Vet inte. Citera
Fruktnystan Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Skrivet 26 Januari 2011 (redigerat) Måste först säga att jag mår genuint dåligt över din hemska smak :) Gillar: Musik: Progressiv Rock/Metal, Southern Rock, Alternative och Drone när jag är på humör. Film: Svarta komedier ;) Ogillar: Musik: Allt modernt dansrelaterat (hardstyle, trance, house etc), den mesta rappen, allt som spelas i Rix FM (ni vet vad jag menar) och Crunkcore och liknande äckel. Film: Det mesta Hollywood skiter ur sig nu för tiden. Redigerat 26 Januari 2011 av Fruktnystan Citera
Layton Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Skrivet 26 Januari 2011 Musikstil :) Rock, nästan all. Film :) Komedier, tecknat mm Musikstil :( rnb, trash metal och hip hop. Film: scräck och b romantiska amerikanska komedier. Citera
fishmaster Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Skrivet 26 Januari 2011 Älskar: Film: Skräck, Fantasy, Thriller Musik: Trance, --- Piano?, Symphonic Metal Gillar: Film: Action, Historic, Psychological Musik: Rock, Power Metal Hatar: Film: Drama, "Komedi", Musical Musik: Rap, Hiphop Kräkframkallade: Film: Dramakomedi Musik: SVENSK Hiphop?! DÖ PETTER, DÖ Citera
Sinclair Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Skrivet 26 Januari 2011 Gillar Film: Drama, Thriller, Action Musik: Soul, Pop, Rock, Klassiskt Gillar inte Film: Kärlekskomedier, filmer baserade på spel Musik: Hårdrock/Metal, Hiphop Citera
Signify Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Skrivet 26 Januari 2011 (redigerat) Musik: Post-rock, Progressiv Rock/Metal, Art-Rock, Electronica, Shoegaze, Ambient, Drone, Noise, Experimental, Indie, Folk, Neo-Folk, Bluegrass, Singer/Songwriter, Drum n Bass, Alternative Rock, med flera. Film: Inget specifikt till en viss genre, så länge filmen fångar mitt intresse så. :) Redigerat 27 Januari 2011 av Xenophobia Citera
Slan Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Skrivet 26 Januari 2011 Film: skräck Musik: crustpunk, käng, trall, hip hop, grindcore.. ytterst få metalband funkar. Crap: Film: drama/kärlekskomedier Musik: känner inte för att droppa en genre, då jag skulle kunna skriva "hip hop" men jag gillar samtidigt hip hop. Men skräp som Lil wayne funkar inte. Inte heller Gaga/Rihanna/Kent/BD/Ebba grön/Ramones/Scooter/BFMV/BMTH/Sabaton/Nirvana/Rammstein/Radiohead.. och trance/house å allt vad det heter. Citera
Dicecursor Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Skrivet 26 Januari 2011 Gillar: Musik: Nästan allt Film: Komedi, Action, Sci-Fi Ogillar: Musik: Opera Film: Skräck Citera
360Xbox Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Skrivet 26 Januari 2011 Gillar: Musik: Allt, rock, rapp, hip-hop, opera, osv osv. Film: Drama, komedi, skräck, action / Det mesta Ogillar: Musik: Svensk rapp och schlager Film: Romantik, några iaf. Citera
eXtremE Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Skrivet 27 Januari 2011 Gillar: Musik: Deathmetal, rap/hiphop(endast Eminem), Deathcore, metal, rapcore och grindcore Film: komedi, action Ogillar: Musik: Hiphop(fast inte eminem, han är den enda rapparn jag gillar), Jazz, klassisk musik Film: Skräck, romantik Citera
zazaza Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Skrivet 27 Januari 2011 Gillar: Film:Action och komedi Musik:Rock ogillar: Film:Romantik Musik:Hiphop Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.