Kommer ni att köpa 3ds? Jag kommer nog inte att göra det, kanske om jag får lite mer pengar sen.
Jag har ett DSi
Kommer ni att köpa 3ds? Jag kommer nog inte att göra det, kanske om jag får lite mer pengar sen.
Jag har ett DSi
Nja, om jag köper någon ny bärbar så blir det nog PSP2, jag har alltid gillat PSP, inte ens testat en DS någongång, kanske behöver göra det för att se om det är värt att ha.
Jag har aldrig testat Psp
Kommer nog skaffa 3DS och PSP2 / NGP.
Just nu har jag bara en DS fat.
Jag förhandsbokade 3DS igår. Dom sa att man får vänta flera månader på att köpa det om man inte bokar.
Äh, det säger dem nog bara för att sälja lite, när en person som funderar på att köpa en 3ds, och hör det så kan han nog köpa det.
360xbox - hur har du råd :S?
Kommer det finnas någon typ av skivläsare i 3DS?
Aldrig 3DS med så skyhögt pris! Jag tycker över 2000:- är dyrt för en minimi Nintendo-sak. Aldrig gillat Nintendo så jättemycket faktiskt. Men NGP skulle jag vilja ha men det är för dyrt. Men priser sänks ju eller hur? :)
Nej jag ska inte köpa det Thogh det hade vart coolt med zelda ocarina of time på det men nej.
BTW: vad e NGP?
↗ till inläggetNew Generation Portable / PSP2Nej jag ska inte köpa det Thogh det hade vart coolt med zelda ocarina of time på det men nej.
BTW: vad e NGP?
Jag kommer inte köpa den direkt när den släpps, men jag kommer nån gång göra det... :)
↗ till inläggetJag kommer inte köpa den direkt när den släpps, men jag kommer nån gång göra det... :)
Det är smart, du kommer få den billigare och du har mer att välja mellan efter ett tag, och de första 3ds spelen är billigare då.
Nä. Det är lite jobbigt det här med att DS hela tiden ska uppdateras.
Köpte DS Original, men sen kom DS Lite, sen kom DSi, sen kom DSi XL, Nu 3DS?
Skaffade en DSi förra året så det blir nog ingen 3DS, men hoppas att Ocarina of Time kommer till vanliga DS också.
DS phat, DS lite, DSi och DSi XL är ju samma konsoll, bara Nintendo som försöker mjölka pengar där.
3DS är en helt ny konsoll, den är mycket starkare än DS och inga spel som släpps till 3DS funkar på DS.
OoT släpps verkligen inte till DS nu.
nä
↗ till inläggetVadå? Det ska jag inte, ska jag skriva: Nä det ska jag inte eller?nä
Jag ska nog köpa 3DS om jag tycker att det är värt det, och i samband när mina drömspel kommer ut. Inte direkt i releasen.
↗ till inläggetOm du inte kan utveckla ditt svar så är det ingen idé att du skriver ett inlägg.Vadå? Det ska jag inte, ska jag skriva: Nä det ska jag inte eller?
↗ till inläggetDet står inte i reglerna att man måste utveckla sitt svara och inte skriva korta meningar?Om du inte kan utveckla ditt svar så är det ingen idé att du skriver ett inlägg.
Ska nog boka den snart TROR jag, är inte säker.
Men det är några spel jag verkligen skulle vilja testa till 3DS.
Såg dessutom när dom "unboxade" 3DS på Gamereactor.se, såg riktigt nice ut.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in