Hoppa till innehåll

Jailbreak!


HaXnMoDzFTW
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har en iPod 3de gen

 

Jag undrar om man måste ta bort allt och jailbreaka eller om man bara kan köra på// HaxNMoDzFTW

Nja, har en jailbreakat ipod 2g, ingenting gick bort under jailbreakningen och jag använde mig utav JailbreakMe.com, har sett videor på youtube att dom säger att allt går bort, men jag tror inte att det går bort om man använder sig utav JailbreakMe.com
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men! Du får inte Uppdatera din Firmware förbi 4.01, annars fungerar inte jailbreakme.com på din Ipod.

 

Tror det går att reversera/Nedgradera(Spola tillbaks på enkel svenska) Firmware updates och ska nog finnas någon video om det.

 

Edit: Text guide om att reversera/nedgradera Firmware: HÄR

 

Video:

Redigerat av alexanderice
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men! Du får inte Uppdatera din Firmware förbi 4.01, annars fungerar inte jailbreakme.com på din Ipod.

 

Tror det går att reversera/Nedgradera(Spola tillbaks på enkel svenska) Firmware updates och ska nog finnas någon video om det.

 

Edit: Text guide om att reversera/nedgradera Firmware: HÄR

 

Video:

Ja men detta fungerar bara med 2g i så fall du inte har jailbreakat innan och gjort en speciell sak i cydia tror jag. Redigerat av GangstaLean
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...