↗ till inläggetOm man vet att det är rätt finns det ingen anledning till varför man måste vänta.Vad fan gör du?
Han har inte gett rätt för frågan och det har inte gått 24h så du har ingen rätt att posta nu fråga. >_>
Gissa Karaktären-leken
↗ till inläggetJag är absolut säker på att svaret är rätt, så jag orkar inte vänta på att han godkänner mitt svar.Vad fan gör du?
Han har inte gett rätt för frågan och det har inte gått 24h så du har ingen rätt att posta nu fråga. >_>
Bättre om det flyter på lite smidigt än att man ska behöva vänta så jävla länge..
↗ till inläggetAl Capone.
Författare och journalist, känd för sitt droganvändande, kärlek till skjutvapen och excentriska personlighet. Upphovsman till en journalistgenre och tog livet av sig vid 67 års ålder.
Skulle gissa på Hunter S. Thompson. Go snubbe, den där.
↗ till inläggetKlart att det är han :)Skulle gissa på Hunter S. Thompson. Go snubbe, den där.
över till Fruktnystan..
Svårare än väntat att faktiskt komma på nån person D;
Långhårig sångare i ett band som fick viss uppmärksamhet under 90-talet.
Dog av en överdos 1995. Inte Kurt Cobain.
Shannon Hoon B)
Oh yeh. En av mina stora förebilder i livet ;(
En lite lättare kanske.
Mustaschprydd musiker som slogs för att musiken skulle vara utan censur. Trots sin stundvis utflippade musik så använde han inga droger, utan drack endast kaffe och rökte cigaretter.
Tänkte direkt på Frank Zappa.
Japp :)
Halvsvår nu då.
Amerikansk författare med norsk bakgrund som skrivit både kända skräck/sci-fi-böcker (flera har blivit film) och avsnitt till t.ex. The Twilight Zone. Har också en son som blivit framgångsrik i samma yrke, och som förresten är min absoluta favoritförfattare, mycket tack vare hans fantastiska novellsamlingar, där berättelser som den blott ett par sidor långa Red är bland favoriterna. Denna person och hans son har för övrigt väldigt lika namn, och förväxlas emellanåt med varandra.
Richard Burton Matheson, med sonen Richard Christian Matheson. :)
Självklart.
Brittisk skådespelare som i en av sina mest kända roller porträtterade en våldsam och hedonistisk tonåring i en dystopisk nära framtid.
↗ till inläggetEhm, Malcolm McDowell?Brittisk skådespelare som i en av sina mest kända roller porträtterade en våldsam och hedonistisk tonåring i en dystopisk nära framtid.
Rätt gissat. :)
Well yay d:
Någon annan får fortsätta, först till kvarn (:
Tar den då! :)
Han kallades för "Montagets mästare" och har regisserat en väldigt känd scen då en barnvagn åker ut för en trappa.
James Cameron.
Hah, nä ^^