↗ till inläggetSå vitt jag vet är väl ingen av dem prisjägare eller har ett kriminellt förflutet? :PRobocop/Terminator? :rolleyes:
Gissa Karaktären-leken
Samus Aran? :P
Nope. Det är en tecknad serie, lite över 10 år gammal. :)
↗ till inläggetKan det vara Strontium Dog?Nope. Det är en tecknad serie, lite över 10 år gammal. :)
Nope. Han har grönt hår och blå kostym.
↗ till inläggetSpindelmannen? eller är det Jimmy CoolNope. Han har grönt hår och blå kostym.
↗ till inläggetHan har grönt hår
↗ till inläggetHerregud läser du ens människa?Spindelmannen? eller är det Jimmy Cool
och ingen av dem är väl ändå prisjägare heller?
Jag har inte riktigt någon aning alls. Har inte så spriden koll på karaktärer och liknande.. :/
Jag vet att det här är en konstig gissning men, är det Jokern?
Inga rätt än så länge.
Han har en partner som heter Jet och glider runt i sitt rymdskepp "Bebop".
(Nu borde ni kunna googla fram det)
Spike Spiegel?
Ja! :D
Figuren i fråga är en humanoid (heter det så på svenska? nu gör det det) varelse, som i böckerna ses som sub-human. Böckerna utspelar sig i Nordamerika i det 4de millenniet, och berättelsen är lite Pocahontas-style.
Karaktären är manlig och delar namn med en slags bil.
Är det Peeta Mellark från Hungerspelen?
Nej.
↗ till inläggetkan det vara nån från spelen gun eller redded redemption?Figuren i fråga är en humanoid (heter det så på svenska? nu gör det det) varelse, som i böckerna ses som sub-human. Böckerna utspelar sig i Nordamerika i det 4de millenniet, och berättelsen är lite Pocahontas-style.
↗ till inläggetJake Sully? ^^Figuren i fråga är en humanoid (heter det så på svenska? nu gör det det) varelse, som i böckerna ses som sub-human. Böckerna utspelar sig i Nordamerika i det 4de millenniet, och berättelsen är lite Pocahontas-style.
Fel.
↗ till inläggetLedtråd tack <_<Fel.
Författaren till bokserien som karaktären förekommer i heter Patrick Tilley.
Cadillac Deville?