↗ till inläggetYeppDum och dummare?
Vilken Film Kommer Bilden Ifrån?
↗ till inläggetDet är fel. :)Y U WATCH WEIRD MOVIES!? :angry:
För att skippa varning så chansar jag på Avatar. :)
Snubben ni ser på bilden är Johnny Depp.
↗ till inläggetÅ fan det såg jag inte, närmaste jag kan komma är väl Fear and Loathing in Las Vegas men jag antar att det är fel (även fast det har varit nått år sedan jag sist såg filmen).Det är fel. :)
Snubben ni ser på bilden är Johnny Depp.
↗ till inläggetNope.Å fan det såg jag inte, närmaste jag kan komma är väl Fear and Loathing in Las Vegas men jag antar att det är fel (även fast det har varit nått år sedan jag sist såg filmen).
Johnny Depp's karaktär delar namn med en av karaktärerna från The Big Bang Theory.
Once up on a time in mexico?
yeah
V för Vendetta
Korrekt :)
Ett tips bara: Printscreena gärna från filmer på datorn. Tar ni bilder från google behöver jag bara bildgoogla så får jag fram vilken film det är.
↗ till inläggetSånt blir ju tråkigt :(Ett tips bara: Printscreena gärna från filmer på datorn. Tar ni bilder från google behöver jag bara bildgoogla så får jag fram vilken film det är.
Enkel film men lite halv utmanande bild ;)
EDIT: Okej nä, det är skitlätt lUl
↗ till inläggetGudfadern, men jag pallar int så nån annan får köraSånt blir ju tråkigt :(
Enkel film men lite halv utmanande bild ;)
EDIT: Okej nä, det är skitlätt lUl
Looper? Men den har väl inte kommit ännu?
↗ till inläggetFel, filmen är svensk.Looper? Men den har väl inte kommit ännu?
Filmen är baserad på en deckar/kriminal bokserie med 10(tror jag) böcker, och det finns 5 filmer.
Här är dom alternativ jag gissar på
Beck
Wallander
Johan Falk
Irene Huss
Dom enda svenska filmerna jag känner till och som det kommit böcker på
Alla dom är fel. Den här ledtråden borde kunna göra så ni kan svara rätt: Alla böcker/filmer handlar om A-gruppen.