Hoppa till innehåll

Festival 2011


purjo
 Dela

Rekommendera inlägg

Just nu håller musikfestivalerna på att boka band och artister för fulla muggar, vissa festivaler har släppt fler band än andra änsålänge. Men, vilken/vilka festival/er kommer DU att besöka under 2011 ? Och vilka band längtar du mest efter att se ?

 

 

För min del så är det enda som är spikat hittills, Metaltown ( http://metaltown.se/ ). Många bra band hittills, ska bli fruktansvärt kul att få se System of a Down ! Ser även fram Bring me the Horizon, Black Dahlia Murder, Raubtier, Soilwork, Parkway Drive och sen så ska de bli kul att se vad som kan bli av "supergruppen" Doctor Midnight & The Mercy Cult.

 

Funderar även på att dra till P&L ( http://www.peaceandlove.nu/festival/artister/ ) med några polare, men änsålänge är det inte så mycket som lockar mig dit + att jag har fullt upp med att jobba när P&L äger rum..

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Peace & Love verkar ha dåligt utbud av artister i år. Way Out West däremot; Pulp, Fleet Foxes och Explosions In The Sky.

Skemtar du eller?

 

30STM, Kings of Leon, Journey och storsläppet har inte ens kommit ännu =O

 

Ska till Peace and Love eller roskilde iår!

Sen såklart Trästock :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skemtar du eller?

 

30STM, Kings of Leon, Journey och storsläppet har inte ens kommit ännu =O

 

Ska till Peace and Love eller roskilde iår!

Sen såklart Trästock :rolleyes:

Jag avskyr alla de du nämnde. Det värsta är ju att typ alla man känner vill dit. :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...