Hoppa till innehåll

Melodifestivalen


ralle97
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

Jag har alltid tyckt att melodifestivalen är bra.

Det har varit något då man har samlats släkten, familjen, Flickvännen/pojkvännen och kollat på och käkat något gott...

 

 

Men dom senaste åren har det juh bara varit fjanteri....

Nästan inga seriösa bidrag.

Inga 'kända' utan halv dana små band/artister...

 

Varför har det blivigt såhär??

 

Årets melodifestival har varit en skam helt enkelt...

 

 

Bara jag som tycker såhär?

 

*Diskutera*

 

 

 

 

 

 

*Edit* Visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråd så jag la den i Allmänna forumet..

 

Borde kanske ligga i musik tv osv osv???

 

Moderator kan flytta om så är fallet!

Redigerat av ralle97
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Meledofestivalen suger. Man kollar kanske på det för att det är en tradition och för att det bara går under en liten period på året, men det är så himla dåligt. Hur kunde vi skicka nån idiot som sjöng "Seven Days and seven days and seven nights" till final bara för att han heter Brolle?

Jag kollade igår men jag ska nog inte fortsätta kolla. Och dessutom gillar jag inte schlager.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Istället för att ha flertalet deltävlingar med 90% dåliga bidrag, skulle de kunna ha en svensk med 8-10 "bra" låtar, där vinnaren går direkt till den internationella.

Inte följt melodifestivalen på flera år, men antar att folk (precis som jag) tappar intresset när det tar flera månader att välja ut 1 låt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför kollar folk om det är dåligt? Tycker med det är skit och kollar inte på det bara för det är "tradition". Lika dant med Kalle Anka på julafton, bara skit imo.

Hur vågar du säga att Kalle Anka på julafton är skit? Avlägsna dig direkt.

 

Melodifestivalen är inget jag personligen skulle sätta mig att kolla på, men eftersom det drar x antal miljon tittare varje år så måste väl folk tycka det är bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Istället för att ha flertalet deltävlingar med 90% dåliga bidrag, skulle de kunna ha en svensk med 8-10 "bra" låtar, där vinnaren går direkt till den internationella.

Inte följt melodifestivalen på flera år, men antar att folk (precis som jag) tappar intresset när det tar flera månader att välja ut 1 låt.

Ja, så hade man förut men nu så är dte så många som vill avar med så då blir det en jättegrej av det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...