💬
Logga in
Fuska.se

Jailbreak

20 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Ta-daa!

Funkar även med tidigare firmware.

obs. tar inte ansvar för dem som det inte funkar för och för dem som ipodden fuckar upp. Tack hej <3

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Gjorde det igår, funkar perfekt. Återställ iPoden/iPhonen först bara, gick inte ens för mig innan jag gjorde det.

14 Feb 2011
Nivå 7 · Fuskare
Gjorde detta för knappa tio minuter sen, funkade perfekt. Om man hade kunnat ge rep så hade du fått det ;>

Raderar detta all data från iPoden?

Funkar den på en iPod Touch 2G?

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Raderar detta all data från iPoden?

Funkar den på en iPod Touch 2G?

Skulle återställt den helt innan om jag vore du, finns en hel del folk som fått problem av att inte göra det.
15 Feb 2011
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Skulle återställt den helt innan om jag vore du, finns en hel del folk som fått problem av att inte göra det.

Jag var iallafall tvungen att återställa min iPhone 4, gick inte annars att jailbreaka den ens förens jag gjorde det.
30 Jun 2011
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #7

bump så att de som behöver hjälp ser detta

5 Jul 2011

En fråga: Vilken hemsida laddar man ner ifrån?

Jag hörde inte... :(

Nivå 8 · Veteranfuskare

Greenpois0n.com

Nivå 10 · Veteranfuskare

Hur återställer man sin iPhone? Har 3gs

Nivå 9 · Veteranfuskare

i iTunes tror jag det är bäst att göra det, annars kan man hålla in powerknappen och homeknappen i några sekunder också om jag inte minns fel.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

i iTunes tror jag det är bäst att göra det, annars kan man hålla in powerknappen och homeknappen i några sekunder också om jag inte minns fel.

Tack!

6 Jul 2011
↗ till inlägget

Greenpois0n.com

:thanks:

Jag ska testa nu !

så som alla är skriver borde det funka!

7 Jul 2011

Jag har testat det och följt beskrivningarna men när jag gjorde det så stod det att jag skulle göra om det...

Och nu har min Ipod touch slagit ihop och efter ett tag så funkade den sen testade jag igen men sen hade det hänt samma grej igen. Men den startar inte. VAD SKA JAG GÖRA?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Du ska hålla in både startknappen och hemknappen i 15sek, släpp hemknappen och fortsätt håll in startknappen i 10sek.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Du ska hålla in både startknappen och hemknappen i 15sek, släpp hemknappen och fortsätt håll in startknappen i 10sek.

Tack zazaza! det funkade! :)

3 Aug 2011
Nivå 4 · Lärling

stod det inga instruktioner i Greenpois0n programmet :huh:

det gjorde det i mitt

30 Aug 2011
Nivå 10 · Veteranfuskare

Kan man skapa säkerhets kopior eller nått, för jag vill inte radera bilder och sånt från iPhonen :/

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Kan man skapa säkerhets kopior eller nått, för jag vill inte radera bilder och sånt från iPhonen :/

Lägg in bilderna på datorn?
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Öh, jag hoppas du synkar med iTunes ?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in