Laserturk Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 (redigerat) Finns det någon som helst möjlighet att ni kan lägga till Fuska.se i Tapatalk då detta skulle vara väldigt händigt? Redigerat 2 Mars 2011 av Laserturk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Det är ej kompatibelt med den IPB-version som vi använder, dock kommer det troligtvis att läggas till någon form av stöd för tapatalk eller liknande när vi uppgraderar IPB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Det är ej kompatibelt med den IPB-version som vi använder, dock kommer det troligtvis att läggas till någon form av stöd för tapatalk eller liknande när vi uppgraderar IPB.När sker det då?Skulle nog bara vara positivt för fuska, då många använder mobilen för att surfa idag :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2011 Finns inga konkreta planer mer än att det kommer att ske längre fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2011 vad är det? själv skulle jag gärna ha en Androidapp, men det kanske är svårt att fixa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2011 Ladda ner gratisversionen och testa ;D. På gratisversionen kan man endast läsa i forum med, men med den som kostar kan man även skriva inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 4 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2011 Ladda ner gratisversionen och testa ;D.På gratisversionen kan man endast läsa i forum med, men med den som kostar kan man även skriva inlägg.Nej, nu har du fel. Med Tapatalk free kan man även skriva inlägg i de forum den stödjer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Redan frågat för ett tag sen! Dock så har ju forumet som sagt inte en version av Invision power board som stödjer plugin'en. Synd, för att jag är inne på mobilen bra mycket oftare än vad jag sitter vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 8 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Redan frågat för ett tag sen! Dock så har ju forumet som sagt inte en version av Invision power board som stödjer plugin'en. Synd, för att jag är inne på mobilen bra mycket oftare än vad jag sitter vid datorn.Har för mig att admin sade det för några inlägg sen. Repeat much? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Trollololololotrolololo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 (redigerat) Har för mig att admin sade det för några inlägg sen. Repeat much?"...forumet som sagt inte en..." Redigerat 15 Mars 2011 av a1exander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.