Hoppa till innehåll

Lg Optimus 2x


Ceto
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare det är nu så att jag har precis köpt lg optimus 2x. jag tycker att mobilen är bra. Jag köpte mobilen dagen den kom ut, i torsdags. Nu är det så att jag upptäcker att ljudet är ganska dåligt det är ganska diskant ljud och när jag sätter i mina wesc hörlurar så får. jag ganska lågt ljud i luren. När jag jämför med iphone 3gs så låter det högre i iphonen med hörlurarna. Sen så har jag märkt att lgen är lite slö. Jag funderade om det kan vara fabriksfel på telefonen? Tycker ni att jag ska avvakta o se eller ska jag lämna in den på reperation?

 

MVH Ceto.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare det är nu så att jag har precis köpt lg optimus 2x. jag tycker att mobilen är bra. Jag köpte mobilen dagen den kom ut, i torsdags. Nu är det så att jag upptäcker att ljudet är ganska dåligt det är ganska diskant ljud och när jag sätter i mina wesc hörlurar så får. jag ganska lågt ljud i luren. När jag jämför med iphone 3gs så låter det högre i iphonen med hörlurarna. Sen så har jag märkt att lgen är lite slö. Jag funderade om det kan vara fabriksfel på telefonen? Tycker ni att jag ska avvakta o se eller ska jag lämna in den på reperation?

 

MVH Ceto.

kolla med någon annan som har samma telefon om de upplever problemen. Men den ska ju definitivt inte vara slöare än 3gs.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vissa personer skriver samma problem på internet. Så jag vet inte vad jag ska göra. Tror jag ska avvakta o se.

 

OS 2.3 kommer snart till Android, då kan den använda dubbla kärnorna och alla andra funktioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är nu så att min telefon, min lg.

 

Jag köpte den dagen då den kom ut från media markt. Det var bara 1 förpackning kvar, alltså 1 tele kvar.

 

Ändå så köpte jag den och jag är inte riktigt nöjd med luren.

 

Jag märker att den är väldigt slö, laggar, ljudet är dåligt, vissa appar startar inte.

 

Sedan så spelar jag Duengon Defenders THD. TEGRA HD. Det laggar där med. Men det största problemet är att min telefon blir skit varm!! Den blir hur varm som helst.

 

Jag är alltså inte nöjd med min telefon och jag undrar om jag kan lämna in den? Jag vill ha en helt ny förpackning. Jag vill inte lämna 3 ggr för att få en helt ny.

 

OBS! EDIT: Batteriet laddar sakta, Batteriet tar slut ganska snabbt och min HDMI kabel glappar på HDMI-Utgången.

 

Kan jag då prata med media markt om hur mycket problem jag har med telefonen och sedan lämna in den och få en ny förpackning?

 

Oftast brukar det vara satans mycket problem med alla nya telefoner.. Jag köpte den ju dagen den kom så :P

 

MVH Ceto :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är nu så att min telefon, min lg.

 

Jag köpte den dagen då den kom ut från media markt. Det var bara 1 förpackning kvar, alltså 1 tele kvar.

 

Ändå så köpte jag den och jag är inte riktigt nöjd med luren.

 

Jag märker att den är väldigt slö, laggar, ljudet är dåligt, vissa appar startar inte.

 

Sedan så spelar jag Duengon Defenders THD. TEGRA HD. Det laggar där med. Men det största problemet är att min telefon blir skit varm!! Den blir hur varm som helst.

 

Jag är alltså inte nöjd med min telefon och jag undrar om jag kan lämna in den? Jag vill ha en helt ny förpackning. Jag vill inte lämna 3 ggr för att få en helt ny.

 

OBS! EDIT: Batteriet laddar sakta, Batteriet tar slut ganska snabbt och min HDMI kabel glappar på HDMI-Utgången.

 

Kan jag då prata med media markt om hur mycket problem jag har med telefonen och sedan lämna in den och få en ny förpackning?

 

Oftast brukar det vara satans mycket problem med alla nya telefoner.. Jag köpte den ju dagen den kom så :P

 

MVH Ceto :)

Är antagligen fel med produkten. Gå till Media Markt's kundservice och prata med dem.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...