Hoppa till innehåll

Huvudstäder

Threeforce

Rekommendera inlägg

• Svar 131
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

min kompis gjorde ett grymt trick, han tog med spanska boken in på ett so prov och sa att han hade spanska direkt efter, läraren gick med på det och anade inget.. vi hade prov på europa och huvud städer och i första uppslaget i spanska boken fanns en karta på europas länder och huvud städer på spanska då, men man fatta vad det stog, han hade fått MVG på provet om han inte vart så klumpig och tappast boken framför läraren så första siden kom fram, då fick han IG stället...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(F.B.K @ 08/06-2004 14:23:27)
(Jonte The Winner @ 08/06-2004 14:21:57)

kartbok när vi hade prov

Jaha. Fick ni ha kartboken på provet? Det är ju lite fuskigt det.

nej jag menar innan provet när vi tränade

okej, hade ni prov på kapstade, Pretoria då också? Annars var det ju onödigt att läsa på det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min kompis gjorde ett grymt trick, han tog med spanska boken in på ett so prov och sa att han hade spanska direkt efter, läraren gick med på det och anade inget.. vi hade prov på europa och huvud städer och i första uppslaget i spanska boken fanns en karta på europas länder och huvud städer på spanska då, men man fatta vad det stog, han hade fått MVG på provet om han inte vart så klumpig och tappast boken framför läraren så första siden kom fram, då fick han IG stället...

:lol: Haha,rättvisan ger igen :lol: Redigerat av Yoshi^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite otur kanske. Det var ju en sådan typisk sak. Rättvisa ska skippas.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
(Jonte The Winner @ 08/06-2004 14:21:57)

min kompis gjorde ett grymt trick, han tog med spanska boken in på ett so prov och sa att han hade spanska direkt efter, läraren gick med på det och anade inget.. vi hade prov på europa och huvud städer och i första uppslaget i spanska boken fanns en karta på europas länder och huvud städer på spanska då, men man fatta vad det stog, han hade fått MVG på provet om han inte vart så klumpig och tappast boken framför läraren så första siden kom fram, då fick han IG stället

vilken klump!! :lol: :lol:

så grynmt blev det jui inte... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...