vi med! :lol: han skämtar alltid! :lol: tur att man inte har gammla tanter som lärare! :rolleyes:
haft det och det e såååå tråkigt!!!! :angry:
vi med! :lol: han skämtar alltid! :lol: tur att man inte har gammla tanter som lärare! :rolleyes:
haft det och det e såååå tråkigt!!!! :angry:
vi med han är väldigt shyst, för han kan man skoja med och han e ung och fattar sig på vår generation.. vilket inte gamla tanter gör!(Yoshi^ @ 11/06-2004 19:59:08)det e mycket bätre med lärare som skämtar för då e det inte så tråkigt på lektionerna!
Vi har en skämtsam lärare
hur gammal e han?(Xade @ 12/06-2004 02:08:44)(Yoshi^ @ 11/06-2004 19:59:08)det e mycket bätre med lärare som skämtar för då e det inte så tråkigt på lektionerna!
vi med han är väldigt shyst, för han kan man skoja med och han e ung och fattar sig på vår generation.. vilket inte gamla tanter gör!
Du sa ju att du hade två tanter till lärare(Xade @ 12/06-2004 02:08:44)(Yoshi^ @ 11/06-2004 19:59:08)det e mycket bätre med lärare som skämtar för då e det inte så tråkigt på lektionerna!
vi med han är väldigt shyst, för han kan man skoja med och han e ung och fattar sig på vår generation.. vilket inte gamla tanter gör!
jag har ca 16 lärare, en i varje ämne ju!!!!
men mina KLASSFÖRESTÅNDARE, är gamla tanter!
e dem andra ok?jag har ca 16 lärare, en i varje ämne ju!!!!
ja, nästan alla, fast inte matteläraren, hon e lite konstig!
Ok,jag missförstod digjag har ca 16 lärare, en i varje ämne ju!!!!
jag har en lärare som pekade långfingret mot mig och mina kompisar bara för att värka tuff mot en annan klass! :huh: :angry:
Nu hänger jag inte med här. Detta ämne ska handla om Huvudstäder, och inga lärare. Så back to topic!
Det gör min träslöjds lärare ocksåjag har en lärare som pekade långfingret mot mig och mina kompisar bara för att värka tuff mot en annan klass! :huh: :angry:
Urspårat