💬
Logga in
Fuska.se

Huvudstäder

131 svar · startad · 🔒 låst

vi med! :lol: han skämtar alltid! :lol: tur att man inte har gammla tanter som lärare! :rolleyes:

haft det och det e såååå tråkigt!!!! :angry:

12 Jun 2004
Moderator Moderator
(Yoshi^ @ 11/06-2004 19:59:08)

det e mycket bätre med lärare som skämtar för då e det inte så tråkigt på lektionerna!

Vi har en skämtsam lärare

vi med han är väldigt shyst, för han kan man skoja med och han e ung och fattar sig på vår generation.. vilket inte gamla tanter gör!
(Xade @ 12/06-2004 02:08:44)

det e mycket bätre med lärare som skämtar för då e det inte så tråkigt på lektionerna!

vi med han är väldigt shyst, för han kan man skoja med och han e ung och fattar sig på vår generation.. vilket inte gamla tanter gör!

hur gammal e han?
(Xade @ 12/06-2004 02:08:44)

Du sa ju att du hade två tanter till lärare
Moderator Moderator

jag har ca 16 lärare, en i varje ämne ju!!!!

men mina KLASSFÖRESTÅNDARE, är gamla tanter!

e dem andra ok?
Moderator Moderator

ja, nästan alla, fast inte matteläraren, hon e lite konstig!

13 Jun 2004

Ok,jag missförstod dig

jag har en lärare som pekade långfingret mot mig och mina kompisar bara för att värka tuff mot en annan klass! :huh: :angry:

Nu hänger jag inte med här. Detta ämne ska handla om Huvudstäder, och inga lärare. Så back to topic!

jag har en lärare som pekade långfingret mot mig och mina kompisar bara för att värka tuff mot en annan klass! :huh: :angry:

Det gör min träslöjds lärare också

Urspårat

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.