Fyller 12 år idag ;) Fast har inte längtat till att vara p12a. Många p12or är ju omogna ;(
Fyller 12 ;)
Så du pekar självmant ut dig som omogen?
It is a good day for society.
Haha, man blir ju inte mer omogen för att man fyller 12. ;)
F12:or är minst lika jobbiga som P12:or. P11:or är ännu jobbigare än P12:or, de flesta P11:or använder smileys i varje mening och använder aldrig storbokstav.
↗ till inläggetMeh D:.F12:or är minst lika jobbiga som P12:or. P11:or är ännu jobbigare än P12:or, de flesta P11:or använder smileys i varje mening och använder aldrig storbokstav.
Jag använder smileys ibland, men jag skriver stor bokstav o.s.v.
↗ till inläggetF12:or är minst lika jobbiga som P12:or. P11:or är ännu jobbigare än P12:or, de flesta P11:or använder smileys i varje mening och använder aldrig storbokstav.
Hej fördomsfull.
↗ till inläggetHan är knappast fördomsfull med tanke på det han beskrev hur en stor del av världens P11-P12:or beter sig.. Det är snarare du som är naiv och/eller inte ser det. Kan va för att du är 13 själv, vad vet jag?Hej fördomsfull.
3 anklagelser, varav en innehöll "de flesta". Jag ser att många barn i tio- till fjortonårsåldern stavar hemskt och beter sig omoget ja. Jag ser även barn i samma ålder som som behärskar språket riktigt bra och beter sig tillräckligt moget för sin ålder, och att dessa kallas omogna skitungar därför att andra barn i deras ålder är det.
Det beror, enligt mig, på fördomar.
OnT:
Grattis! :D
Tack, du var den första.
Grattis :)
Tack du blev den andra, fast har fått 10-15 grattis på facebook fast kommer få fler på kvällen tror jag.
Passar på att säja grattis också! :D
↗ till inläggetHan är knappast fördomsfull med tanke på det han beskrev hur en stor del av världens P11-P12:or beter sig.. Det är snarare du som är naiv och/eller inte ser det. Kan va för att du är 13 själv, vad vet jag?
Inte för att han har en blekaste aning om hur en stor del utav världens p11-p12 beter sig..
Jo, jag har sett en massa p11-p12ors stavning t.e.x i min klass är det många som gör stavfel när dem skriver: skit, jävla, o.s.v.
Och jag har sett en massa omogenhet.
Grattis mannen! B)
grattis :D
Thx, kan man få målbrottet redan vid 12 års åldern?
ojojooj, another boy....
Får väl vara snäll den här gången, bry dig inte om sånt i din ålder, det är olika för alla. Vissa får sin vid 11 och andra 12-14. Du kommer kanske till och med in i målbrottet 15-16 år.
↗ till inläggetFyller 12 år idag ;) Fast har inte längtat till att vara p12a. Många p12or är ju omogna ;(
Man måste inte vara omogen för att man är 12, men det är ju förstås ett bra tillfälle att använda sin omogenhet :)