Hoppa till innehåll

Återinföra Spelhörnan På Fuska.se


woody
 Dela

Rekommendera inlägg

Tills vidare tycker jag dock inte det är något som behöver åtgärdas.

 

Som nämnts tidigare, det behövs inte fler.

Saker och ting hanteras väl som det är nu.

 

Skulle forumet i framtiden helt plötsligt få en släng högre aktivitet är det en annan sak.

Jag skulle kunna administrera och moderatera (hur man nu böjer det) det här forumet helt själv. :D

 

Det enda jag vill är att de inaktiva moderatorerna här på forumet som skriver ett inlägg / månad (undantag Slasktratt, ett inlägg / halvår) ska avskedas. De bidrar inget till forumet så de kan lika gärna ersättas med medlemmar som är aktiva och tillbringar större delen av sin dag här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

 

Jag skulle kunna administrera och moderatera (hur man nu böjer det) det här forumet helt själv. :D

 

Det enda jag vill är att de inaktiva moderatorerna här på forumet som skriver ett inlägg / månad (undantag Slasktratt, ett inlägg / halvår) ska avskedas. De bidrar inget till forumet så de kan lika gärna ersättas med medlemmar som är aktiva och tillbringar större delen av sin dag här.

Varför ska Slasktratt få stanna i forumet men inte de andra om de inte postar tillräckligt med inlägg?

 

Angående spelhörnan igen: Jag saknar skissa & gissa-spelet. Sen kom pictino, sen hamnade det på facebook istället, skitsaker. Så ett sådant spel vore uppskattat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför ska Slasktratt få stanna i forumet men inte de andra om de inte postar tillräckligt med inlägg?

 

Angående spelhörnan igen: Jag saknar skissa & gissa-spelet. Sen kom pictino, sen hamnade det på facebook istället, skitsaker. Så ett sådant spel vore uppskattat.

Jag tror att du missförstod mig. ;)

 

Nico, Slasktratt och Nafrali är de inaktivaste moderatorerna här på forumet, jag kan förstå att de inte har tid men då borde de ersättas med några andra moderatorer. Jag menade att Nico och Nafrali skriver cirka ett inlägg varje månad... undantag Slasktratt som skriver 1 inlägg varje halvår. Skriver man så få inlägg förtjänar man inte att vara moderator. :huh:

 

Åter till spelhörnan, har vi haft ett rit och giss spel här på forumet? Det kommer inte jag ihåg eller var det innan jag blev medlem här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Jag tror att du missförstod mig. ;)

 

Nico, Slasktratt och Nafrali är de inaktivaste moderatorerna här på forumet, jag kan förstå att de inte har tid men då borde de ersättas med några andra moderatorer. Jag menade att Nico och Nafrali skriver cirka ett inlägg varje månad... undantag Slasktratt som skriver 1 inlägg varje halvår. Skriver man så få inlägg förtjänar man inte att vara moderator. :huh:

 

Åter till spelhörnan, har vi haft ett rit och giss spel här på forumet? Det kommer inte jag ihåg eller var det innan jag blev medlem här.

Jag minns inte när det fanns här. Men jag minns att det fanns inbäddat här på fuska någonstans. Det var ett roligt spel att köra. Men det las ner av någon anledning så då försvann det även från fuska, såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag minns inte när det fanns här. Men jag minns att det fanns inbäddat här på fuska någonstans. Det var ett roligt spel att köra. Men det las ner av någon anledning så då försvann det även från fuska, såklart.

Hittat det:

http://replay.waybackmachine.org/200703222...a_och_gissa.php

 

Fast jag får errors när jag kör det. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Ja, dem användes väl inte allt för mycket.

Togs bort för ett bra tag sedan :).

 

Tyckte det var bra att dem blev borttagna.

Har inte Facebook så jag tycker också att det var bra att dom togs bort då det bara såg fult med massor med dela knappar på sidan.

 

------------------------------------------------------------------------------

Debattmoderaterna borde ersättas, de har inte varit aktiva på flera år. :D

Redigerat av woody
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Har inte Facebook så jag tycker också att det var bra att dom togs bort då det bara såg fult med massor med dela knappar på sidan.

 

------------------------------------------------------------------------------

Debattmoderaterna borde ersättas, de har inte varit aktiva på flera år. :D

Debattmoderatorerna kommer att tas bort.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...