Vill du teckna din egen Manga Figur? ^_^ Då kan ni besöka denna sida: http://hem.websidorna.com/vien84/
Teckna Manga?!
JAgh behöver inte kolla för jag har Teckna Manga men jag kollar
Jag brukar teckna manga på fritiden men jag är inte så bra.
Jag brukar också teckna manga hemma (på vanligt papper och inte på dator)
Jag brukar teckna naruto.. Speciellt Sasuke. Han e så enkel att göra ^_^
Man kan inte teckna manga på datorn! <_<Jag brukar också teckna manga hemma (på vanligt papper och inte på dator)
Man kan lära sig där hur man tecknar manga!
Jag menar det! <_<(Rowyn @ 17/05-2004 14:48:34)Jag brukar också teckna manga hemma (på vanligt papper och inte på dator)
Man kan inte teckna manga på datorn! <_<
Aha då tog jag fel ^_^
Skriver mest asså försöker komma på nya former på bokstäver men gillar mkt att rita
Är usel på att rita... Men skulle gärna vilja åka till nån skola exempelvis som kan lära ut hur man ritar Manga!
I one piece får man se skisserna , Jättefula. Det verkar ju inte så svårt ^^
Jag är rätt bar på att rita iaf. Fast jag skrev mest det här inlägget för att dra upp tråden...Är usel på att rita... Men skulle gärna vilja åka till nån skola exempelvis som kan lära ut hur man ritar Manga!
Jag e osså grym på rita. Har dock inte testat rita manga, kör min egna stil. Ska testa lte nu. tack!
Det var en väldigt bra hemsida!
jo men de e ju bara får att de ska gå fort, sen fixar han ju till :PI one piece får man se skisserna , Jättefula. Det verkar ju inte så svårt ^^
Mobba mig inte, men jag tycker att det är bättre att kunna teckna liksom verkliga människor, om man tänker efter... Om ni tänker efter så...
ahh kanske det...men det var bara ett skämt !!! viste inte jag
Manga= Serietidning på Japanska(Rowyn @ 17/05-2004 14:48:34)Jag brukar också teckna manga hemma (på vanligt papper och inte på dator)
Jag vet redan vad det är Kanji! <_<(Kanji @ 22/05-2004 10:44:50)(Rowyn @ 17/05-2004 14:48:34)Jag brukar också teckna manga hemma (på vanligt papper och inte på dator)
Manga= Serietidning på Japanska
Men det verkade ju som att du trodde att manga var en ritstil...