Hoppa till innehåll

Graffiti? Bra/dåligt


insanity
 Dela


Rekommendera inlägg

Klottrare gillar att klottra på andras hus och egendom, men inte fan klottrar dem på sina egna hus där dem bor. Samhällets avskum är det, lägre än våldtäktsmän.

 

Inte ens på lagliga väggar borde det finnas, för då kommer kidsen tro att dem får klottra vart fan de vill.

Redigerat av Nomatic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 104
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Klottrare gillar att klottra på andras hus och egendom, men inte fan klottrar dem på sina egna hus där dem bor. Samhällets avskum är det, lägre än våldtäktsmän.

 

Inte ens på lagliga väggar borde det finnas, för då kommer kidsen tro att dem får klottra vart fan de vill.

"Klottrare" kladdar sällan på privatpersoners hus eller annan egendom. Tunnlar, busshållplatser är mycket mer intressanta.

 

Ser jag en snygg målning i en gångtunnel, busshållplats eller liknande tycker jag bara att det är snyggt då det inte "skadar" någon.

Redigerat av xXHomerXx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Klottrare" kladdar sällan på privatpersoners hus eller annan egendom. Tunnlar, busshållplatser är mycket mer intressanta.

 

Ser jag en snygg målning i en gångtunnel, busshållplats eller liknande tycker jag bara att det är snyggt då det inte "skadar" någon.

Det kostar samhället ofantliga summor pengar att tvätta bort klotter, så det skadar någon i allra högsta grad.

 

Sen är inte tunnlar, busshållplatser någons egendom? Om inte någon äger dem, vem byggde dem då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låt det stå kvar om det inte stör? Klottrare "klottrar" för att det ska så kvar. Hur mycket dom än "Försöker" ta bort, kommer det upp igen. Förr eller senare.

Så låt säga om jag ägde en stor stenmur, skulle jag bara låta det va om den blev ner klottrad? Skulle inte tro det va.

 

Är glad över att tre snorungar i min kommun har blivit dragna inför rättegång för klottring, det värmer gott i kroppen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klottrare gillar att klottra på andras hus och egendom, men inte fan klottrar dem på sina egna hus där dem bor. Samhällets avskum är det, lägre än våldtäktsmän.

 

Inte ens på lagliga väggar borde det finnas, för då kommer kidsen tro att dem får klottra vart fan de vill.

Fruktansvärt löjligt allt du påstår här.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Absolut, men det är ju trots allt mina egna åsikter om klottrare. Inte andras.

Jag respekterar att du tycker som du gör.

Och om du hade en stenmur som var nedklottrad så ska du ju få ta bort det.

Men att ta bort det gör egentligen inte saker bättre.

 

Det kostar pengar för dig att ta bort det, och när det väl är borta så kan det ju komma andra som tänker "Oj, en helt tom vägg, här kan vi vara kreativa"

 

Sedan hade det varit en speciell vägg, som är en symbol för något, kanske inte som judarnas klagomur, men något åt det hållet, hade jag förstått dig.

 

Själv tycker jag att klottring "piffar" upp lite i den trista vardagen.

Som en lång tråkig tunnel tillexempel.

Om man klottrar där med lite fina mönster i glada färger, så tycker iallafall jag, att det blir mycket trevligare att gå där

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grafitti, klotter och allt vad det är bör aldrig bli lagligt. Förstör bara, ska alla städer se ut som tredjevärlden ghetton eller vad tänker folk? Jag är visserligen inte så moralisk av mig, men detta ser jag inget positivt it. Höj straffet för det också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...