HETFIT JAH HAERH SEXTÅNN TIMMAR PO MEJJ Å LEVAH!!!!!!!!WORHODGWEUTGRGRWG9+0FE
Får se om 16 timmar då~
HETFIT JAH HAERH SEXTÅNN TIMMAR PO MEJJ Å LEVAH!!!!!!!!WORHODGWEUTGRGRWG9+0FE
Får se om 16 timmar då~
Farväl kära forumiter.
jag är så trött på att folk ska tro att jorden går under.
Är bara så himla överdrivet.
och plus, eftersom inte gud skrivit bibeln, och ingen kan bevisa att gud finns så kan ingen bevisa att jorden kan gå under.
↗ till inläggetIngen kan motbevisa det hela heller. Tji fick du.jag är så trött på att folk ska tro att jorden går under.
Är bara så himla överdrivet.
och plus, eftersom inte gud skrivit bibeln, och ingen kan bevisa att gud finns så kan ingen bevisa att jorden kan gå under.
Så på grund av att en präst i någon ort i USA är vilseledd ska hela religionen ta få skiten?
Ja, det är sant. R.I.P! <3
Dö oskuld :verymad: :cry:
2 timmar kvaråh
Nu är mitt lan slut, så skynda på lite va?
Det är väl inte kl 18:00 svensk tid som "jorden går under"? Är väl typ 18:00 i USA eller något sådant?
↗ till inläggetWho gives a shit? Är säkert 18:00 svensk tid då jag ser ingen anledning för aftonhoran att skriva 18:00 om det var amerikansk tid.Det är väl inte kl 18:00 svensk tid som "jorden går under"? Är väl typ 18:00 i USA eller något sådant?
nudå?
Ser ut som om jag är tvungen att skriva min uppsats ändå. Jävla skit. :(
↗ till inläggetSamma här. :/Ser ut som om jag är tvungen att skriva min uppsats ändå. Jävla skit. :(
Antagligen söndag :D
Give it a shot.
Om det händer, händer det inte idag lördag, det händer imorn söndag klockan 3. Pg.a det är amerikansk tid när dom säger att det är 21 maj.
Äsch, fattar ni inte att snubben räknat fel igen? Det är ju nästa vecka! -.-
Att vara död känns som att vara levande :D
↗ till inläggetAtt vara död känns som att vara levande :D
This! *Pil nedåt*
↗ till inläggetÄsch, fattar ni inte att snubben räknat fel igen? Det är ju nästa vecka! -.-
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in