Hoppa till innehåll

Är Jätte Kär I Min Ex Flckvän Hur Får Jag Henne Tillbaka?


Rekommendera inlägg

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Har ni några tips hur jag kan märka om hon vill ha mig tillbaka eller så?

Prata med henne? Annars vet hon ju inte! Nu har ni ju kontakt och SKA ses så hon undviker ju dig inte. Prata med henne! Du känner ju henne trots allt, kan väl inte va så svårt... finns inte så mycket annat att göra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Prata med henne? Annars vet hon ju inte! Nu har ni ju kontakt och SKA ses så hon undviker ju dig inte. Prata med henne! Du känner ju henne trots allt, kan väl inte va så svårt... finns inte så mycket annat att göra.

ok så ditt förslag är att prata med henne och va snäll och bara vara mig själv och se vad som händer?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis, annars finns det inte mycket sätt att ta reda på det. Eller ser du några nackdelar med det? Det enda jag kan se är att hon kanske inte gillar dig då, och inte vill vara med dig. Men jag frågar igen, var det du som dumpade henne eller var det hon som dumpade dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, så om jag förstått rätt så har han ett funktionshinder som gör så att han har svårt att förstå andras känslor? Okeeej...

Det var... synd :(

Jag har ingen aning om vad hans funktionshinder innebär. Jag vet bara att CharlesIngvar är väldigt omogen och kontrollerande. Inleder man en relation med såna förutsättningar är den dömd att ganska fort krypa in i något mörkt hörn och självdö.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis, annars finns det inte mycket sätt att ta reda på det. Eller ser du några nackdelar med det? Det enda jag kan se är att hon kanske inte gillar dig då, och inte vill vara med dig. Men jag frågar igen, var det du som dumpade henne eller var det hon som dumpade dig?

jag dumpa henne. men insåg sen att det var ett misstag att dumpa henne. Sen sa hon att jag sårat henne med men det vet jag inte mycket om.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag dumpa henne. men insåg sen att det var ett misstag att dumpa henne. Sen sa hon att jag sårat henne med men det vet jag inte mycket om.

Försök inte ens med den här tjejen, det är mitt råd. Försök inte med någon överhuvudtaget om du inte själv kan inse hur du sårat någon annan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...