Hoppa till innehåll

Kär I Min Syster!


Rekommendera inlägg

  • Svar 137
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo, det kommer ju förmodligen bli så att hon kommer bli arg på mig och att vår relation blir dålig. Men jag kan bara inte hålla inne mina känslor längre.

Ska se film med henne lite senare, får se vad som händer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä men vänta, jag vet man kan inte ha sex med sina syskon, MEN man kan väll typ kyssa sin syster? Eller äre ochså lagar på det?

Beror ju på om det är sexuellt eller inte. En kyss behöver inte betyda något på det viset. Man kan ju jämföra med bilder på nakna barn. Det är ju inte olagligt med det. Blir först olagligt då det handlar om något sexuellt.

 

lolkfezt - fråga din syster om hon gillar röda gardiner eller svarta gardiner mest. Om hon då svarar gula gardiner tror jag du har något på gång, men kom ihåg att det är olagligt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej gott folk.

 

Jag var nyss och såg film med min syster. (Gone in 60 seconds för den som undrar).

I varje fall satt vi väldigt nära varandra i soffan då vi vart tvungna att tränga ihop oss då min lillebror också ville se på filmen. Jag satt ju och tänkte väldigt mycket under filmen ifall jag skulle berätta hur jag kände eller endast försöka mysa lite med henne, men eftersom lillebrorsan vart i rummet gick det ju inte.

 

Men, när det endast var runt 20-30 minuter kvar så skulle brorsan ut med en kompis, vilket som betydde att det endast vart jag och min syster kvar. Då tog jag chansen och la min arm runt henne. Hon kollade bara på mig och gav mig ett leende och började sedan fnittra lite, sedan la hon sin arm runt mig. Och då var det en "Nu eller aldrig" situation. Så jag gav henne en puss på kinden och sa sedan "Jag gillar dig, och då menar jag inte bara som syster. Utan jag är kär i dig". Och då tog hon genast bort sin arm, kollade på mig med en väldigt konstig min och lämnade rummet utan att säga någonting, och då ångrade jag mig verkligen.

 

Så nu sitter jag här på rummet, och har ingen aning om var min syster än eller ifall hon har sagt detta till mor & far.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Game Over. skoja, men hon kanske först blev chockad. Senare hon kanske förstår dig.

 

Tror nog du gör framsteg, eller så äru busted av din syster.

 

Eller du kunde ju bara pussa henne på kinden utan att säga något.

Redigerat av Skelzor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ångrar det som fan.

Gick nyss och såg ifall jag kunde hitta min syster, dock verkar hon ha gått ut. Hon har i alla fall inte berättat för mina föräldrar än. (Tror jag, dem har inte agerat annorlunda).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ångrar det som fan.

Gick nyss och såg ifall jag kunde hitta min syster, dock verkar hon ha gått ut. Hon har i alla fall inte berättat för mina föräldrar än. (Tror jag, dem har inte agerat annorlunda).

Tror det gick bra för dig, seriöst. Hon kanske blev chockad men sen kommer hon nog tillbaka och förstår dig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och du tror att vi ska tro på detta, byt åtminstone avatar innan du ska trolla.. Smidig grabb

Vad fan pratar du om? Jag är helt jävla seriös och skulle uppskatta ifall folk skulle kunna svara seriöst då också.

 

I alla fall träffade jag på min syster för en halvtimme sedan. Hon kom in på mitt rum och bad om att få prata med mig.

Hon sa att hon också gillade mig och sedan gjorde vi det i garderoben.

 

Åh, i love my life <3

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad fan pratar du om? Jag är helt jävla seriös och skulle uppskatta ifall folk skulle kunna svara seriöst då också.

 

I alla fall träffade jag på min syster för en halvtimme sedan. Hon kom in på mitt rum och bad om att få prata med mig.

Hon sa att hon också gillade mig och sedan gjorde vi det i garderoben.

 

Åh, i love my life <3

Lies. om inte, önskar jag hade en syster. Redigerat av Skelzor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...