jag minns inte vilket år men när det var vm i fotboll satt alla inne ( gör vi varje år men ) när Larsson blev utvisad började alla skrika DOMAR J***L hehe brukar ni sitta inne på skolan och kolla?
Fotbolls Em
tycker att man låter se på fotboll i skolan?!man lär sig inget utan tittar på j***a fotboll! <_<jag minns inte vilket år men när det var vm i fotboll satt alla inne ( gör vi varje år men ) när Larsson blev utvisad började alla skrika DOMAR J***L hehe brukar ni sitta inne på skolan och kolla?
vi tittade förra året på vm!
Vi får aldrig se sånt i skolan. Vi har bara 2 tv apparater i mellanstadiet ( jag går i femman ) och en video som knappt färgen funkar på. Så om alla klasser skulle titta på Vm i fotboll så skulle det bara finnas 2 klassrum att knö in alla elever i och det hade blivit asigt trångt.
Jag har sett på VM en gång i skolan.Det var längesen.4:an tror jag ;)
ibland ibland inte..
okej det är as skojsigt
ne det är inte så kul att titta på vm i skolan!
sorry vm då
Nej,när det var Argentina fick vi vara hemma längre =Djag minns inte vilket år men när det var vm i fotboll satt alla inne ( gör vi varje år men ) när Larsson blev utvisad började alla skrika DOMAR J***L hehe brukar ni sitta inne på skolan och kolla?
vi tittade 1 gång alla hämtade tv:n o satt vi det var TURKIET mot Brazilien Brazilien vann lätt med 2-1.fast dagis barnen ville kolla på film så lärarna flyttade tv:n
;) Japp det brukar vi! ;)jag minns inte vilket år men när det var vm i fotboll satt alla inne ( gör vi varje år men ) när Larsson blev utvisad började alla skrika DOMAR J***L hehe brukar ni sitta inne på skolan och kolla?
Typ det verkar som om min skola inte har råd med att få in kanaler på tvn ( skaffa parabol alltså ).
samma härTyp det verkar som om min skola inte har råd med att få in kanaler på tvn ( skaffa parabol alltså ).
man lär isg lika mycket av att lösa ett mattetal som man gjort 34897 gånger..(Silver Star @ 18/05-2004 16:02:25)jag minns inte vilket år men när det var vm i fotboll satt alla inne ( gör vi varje år men ) när Larsson blev utvisad började alla skrika DOMAR J***L hehe brukar ni sitta inne på skolan och kolla?
tycker att man låter se på fotboll i skolan?!man lär sig inget utan tittar på j***a fotboll! <_<
tittade på matchen när sverige åkte ur vm förra året. tror vi tittade på en stor tv, men det var inte widescreen, det hade ju blivit konstigt alla spelare skulle sett korta ut
jag blev skit arg när dem åkte ut alla kallade domaren för HORA !!!!!
Alltid!
det är ungefär 1 måad till em tror jag skönt och ligga och slappa och se på sverige