Hoppa till innehåll

Spännda Till Harry Potter Dödsrelikerna Del 2?


Epixa
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Varför tycker du Daniel är dålig för? Jag tycker han är skitbra :)

Det är känslolöst, ytligt och utan övertygelse. Förutom när han försöker verka arg eller upprörd. Då ser han mest ut som han har fått en kaktus inkörd i röven.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm... ja ibland dampar Harry, kan hålla med där, men även solen har sina fläckar... äh skit samma.

En annan sak är när Harry alltid ska trolla Expecto Patronum så funkar det inte men när han säger "EEHHPECTOO PATRONUMAA!!!!!!!!!!!" fail.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm... ja ibland dampar Harry, kan hålla med där, men även solen har sina fläckar... äh skit samma.

En annan sak är när Harry alltid ska trolla Expecto Patronum så funkar det inte men när han säger "EEHHPECTOO PATRONUMAA!!!!!!!!!!!" fail.

Är det fel?

Trodde att det var "Expecto Patrona" på engelska.

Fast jag kan ju ha helt fel, borde ju vara samma. Eller så är det minnet som sviktar, har inte sett någon av filmerna på ett bra tag.

Redigerat av Oroletfns
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänkte gå på specialvisnings skiten kl 00:00 idag men det gick inte att boka med mitt kort så då gick inte det... Ska gå imorgon med min pojkvän dock. Har läst alla böcker om och om ca 15 ggr xD Älskar böckerna men filmerna är inte lika bra, min favorit bok som är 5:an är den längsta boken och en alldeles för kort film för att få in allt... Men jag har sett varenda film på premiär dagen sen 4e filmen så fortsätter med det :P Har alla spel också :D Men iaf jag har inte läst om böckerna på länge, det var sånt man geeka när man var liten. Första boken jag läste var 3an när jag gick i tvåan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läs inte svarta texten om du inte läst boken, sett filmen eller bara inte vill veta vad som händer.

Jag tycker det borde komma en Harry Potter 8 när Harry, Ron och Hermione går om sista året (de missade ju det).

Mcgonogall är rektor och allt är frid och fröjd... men vad döljer sig egentligen under slottets gångar..?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läs inte svarta texten om du inte läst boken, sett filmen eller bara inte vill veta vad som händer.

Jag tycker det borde komma en Harry Potter 8 när Harry, Ron och Hermione går om sista året (de missade ju det).

Mcgonogall är rektor och allt är frid och fröjd... men vad döljer sig egentligen under slottets gångar..?

Men vad kan vara värre än Voldemort liksom? Ett försök att skriva en ny bok utan en lika mäktig fiende skulle bara bli löjligt, och framförallt utdraget eftersom att det största hotet redan är avklarat. Något annat skulle bara bli ointressant.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...