.
Laytons Frågetråd
↗ till inläggetFör att hon vill? Jag tror inte Layton försöker leka tuff eller nått. Tycker hon är väldig trevlig.Omg, gå till skolan och skaffa dig lite kompisar, varför hänger en tjej ens här?
Dra från min frågetråd.
Jag har vänner, och jag är här för att det är kul att det är kul att vara här ibland förutom när trolls kommer och spammar sönder min frågetråd och drar upp värsta disskussionen för att jag säger att mina ögonbryn är snygga och naturliga i en löjlig skryttråd.
Dra.
↗ till inläggetTack detsamma :)För att hon vill? Jag tror inte Layton försöker leka tuff eller nått. Tycker hon är väldig trevlig.
.
↗ till inläggetFritt land. Om du har kompisar varför är du ute och plockar bär hela tiden?
har du kompisar, om du är här som trackar ner på Layton hela tiden?
↗ till inläggetOmg, gå till skolan och skaffa dig lite kompisar, varför hänger en tjej ens här?
↗ till inläggethttp://sv.wikipedia.org/wiki/Projektion_%28psykologi%29Fritt land. Om du har kompisar varför är du ute och plockar bär hela tiden?
↗ till inläggetFör att det är ett intresse.Fritt land. Om du har kompisar varför är du ute och plockar bär hela tiden?
Så nu har du fått all din uppmärksamhet, lonely child. Dra nu.
↗ till inlägget
Whore, där satt den
Om du var starkare, skulle du vilja slå till en brony då?
Agree 100 %
Tingelholm, att hacka på mig för att jag gillar att plocka blåbär och påstår att jag har snygga ögonbryn i en forumlek är en dum idé. Väx upp nu, kortis.
↗ till inläggetNee, våld löser inga problem, men man kan ju alltid reta dem.Om du var starkare, skulle du vilja slå till en brony då?
↗ till inläggetMen du tycker att retas löser problem? :PNee, våld löser inga problem, men man kan ju alltid reta dem.
Varför svarade du inte på min fråga? D:
Känner du Kami Blah?
Tycker du att du får många jobbiga frågor?
Vad tycker du om Juholt ?
Spelar du HoN?
Spelar du 360?
Varför ignorerar du 50% av alla frågor?
↗ till inläggetMen du tycker att retas löser problem? :P
Njaee, men en jobbig snubbe kom och snackde med mig om bronies (han var brony) óch då sa jag varför det är löjligt att vara brony. Det var typ en mer diskussion, men inte så att jag spammar i deras gästböcker, "Åh Jävla brony!!!" jag retas med dem och de börjar dra upp diskussioner, men det löser inga problem fast ibland är det intressant att se vad de säger. (Och han har inte svarat på mina fina argument).
↗ till inläggetJaa... men det må så vara :)Tycker du att du får många jobbiga frågor?
Så länge man inte spammar ned tråden som tingelholm.
↗ till inläggetVet inte, han verkar skumVad tycker du om Juholt ?
360xbox: Spelar du 360?
nej. ps3 :)
Derf: Varför ignorerar du 50% av alla frågor?
För att de handlar om korv kanske.
Laserturken: Spelar du hoN?
Jag: Nope.