Hoppa till innehåll

Laytons Frågetråd


Rekommendera inlägg

  • Svar 580
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ditt sätt att kommentera allt jag gör fast du är typ 6-7 år äldre är omoget. Du har ingen humor och tar saker på allvar som egentligen inte borde göra det.

Du vill ha mycket uppmärksamhet verkar det som.

Om du inte gillar mig som 19 åring bör du ignorera mig. Det gör du inte.

Du tror att jag ljuger bara för att jag inte kan bevisa det jag säger.

Du använder termer som "skitsnack", gnällspikar, löjligt och annat negativt när du talar med mig och även andra här.

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommenterar inte allt du gör, jag är 5 år äldre än dig. Så för att jag inte har speciellt mycket humor så är det ett skäl att hata mig?

"Jag blir alltid generad när jag får en komplimang, jag känner att det finns alltid mer att säga"

Har inget emot dig, jag känner dig inte så kan omöjligt döma dig efter inlägg på ett forum.

Tror jag att någon ljuger så tror jag det tills jag har blivit motbevisad, detta gäller inte bara dig.

Så jag ska svara med positiva termer när jag tycker något är skitsnack? Inte högst troligt va.

 

Nu till min fråga: Är allt det du sa verkligen skäl till att hata någon?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommenterar inte allt du gör, jag är 5 år äldre än dig. Så för att jag inte har speciellt mycket humor så är det ett skäl att hata mig?

"Jag blir alltid generad när jag får en komplimang, jag känner att det finns alltid mer att säga"

Har inget emot dig, jag känner dig inte så kan omöjligt döma dig efter inlägg på ett forum.

Tror jag att någon ljuger så tror jag det tills jag har blivit motbevisad, detta gäller inte bara dig.

Så jag ska svara med positiva termer när jag tycker något är skitsnack? Inte högst troligt va.

 

Nu till min fråga: Är allt det du sa verkligen skäl till att hata någon?

Du ska visa respekt mot andras åsikter, du verkar så himla negativ hela tin. Du kommenterar inte allt, men dina kommentarer mot mig är mycket otrevliga, och du säger att du inte har något emot mig, men det verkar som om du inte gillar det jag gör här.

Du kommenterar allt för mycket det jag säger för att vara 5 år äldre, tycker jag.

 

Och när du inte tror på folk så, till exempel med mig och mina huvudstäder drar du upp värsta diksussionerna och kallar mig för myttoman, tror du mig inte ska du IGNORERA mig, det är så omoget att dra upp värsta diskussionerna och säga "Jag hatar dig så mycket att om du skulle dö imorgon skulle jag inte bry mig alls, pissråtta" eller vad du skrev.

Det var en hatisk kommentar och ja det räcker för att jag inte ska gilla denna Nomatic.

 

Jag har ingen aning om hur du är IRL men Nomatic IRL känner jag inte.

 

Frågan: Jag hatar dig egentligen inte. Du är bara några bokstäver på internet. Men de orden kan jag nog mer ogilla mer eller mindre, men du är nog den jag ogillar mest på dett forum, och de anledningarna jag drog upp räcker för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...