det skulle vara så otroligt jätte bra om nån kunde berätta hur man lägger in bilder i inlägg så att mrkuk kan göra det så att vi får se yamikarsu och magumarsi..
Magumarsi
Man trycker på IMG knappen där uppe när du skriver inlägg. Skriv sedan addressen till bilden
jag men jag vet in´te vad hemsidan heter jaja men ni kommer alsdrig tro vilken attack min magumarsi har lärt däg!golden pay punch. som gör att både thnder punch dynami punch chan punch fire puncc ice punchkommer på en enda attack och om du vinner motsåndarepokemonen får du välja mellan att få exp points eller den sista pokemonen som tränaren väljde ut coolt jag fick champion lance,s gyradoss jihooooooooo!
Jag skulle hjälpt han om jag kunde! :angry:
kan du ta reda på vad sidan heter ?? och skriv det exakt så kan jag hjälpa dig
Men lägg ut bilden! Jag tror dej inte alls! han bara bluffar säkert, men om han lägger ut bilden...
om ni vill kan jag beskriva magumarsi han e en liteliten lava med horn på och en gafel i handen han har 20 händer på varja sida ungefär som mavhamp och han har en svans med ettt w tecken på. eller yamikarsu. han ser ut som en typ mew och typ mewtwo ochså fast han har en rund gul ring runt huvundet och vingar.
Bara så ni vet, det e bara lögn! (Jag sökte på google, fick inte en enda träff på vare sig "magumarsi" eller den andra, vad den nu hette!
Och Missing-no betyder "Missat nummer" och är en felaktrig pokemon vid nummer 0 som Nintendo glömde ta bort. De hade den som expriment vid om attacker som de skulle mm. Därför kunde den alla attacker, var svag och stark mot allt osv. Det finns bara de vanliga pokemonen på G/S, och Missing-no e den ända fusk-pokemonen som finns! ;)
ey!!! håll dina ruttna klagomål åt dej själv det flesta vet att magu marsi finns och vem f*n har sagt att han e fuska han kan inte alla attacker han kan inte vara starkaste pokemonen men han finns alla här som har magumarsi skriv hur det va och var ni träffa honom o allt det där :angry:
eller alla som tror på att magumarsi finns eller inte skriv vad ni tror
Eftersom Cianwood inte finns, bara Ilex Forest, så undrar jag verkligen hur du kan ha denna pokemon! ;)jag har honom han e hälften mew och helften yamikarsu.man fångar honom i cianawood. ps.det e bara var 20 bgameboyspel. som kan få honom om ni villm kan jag skicka bild på honom.om ni säjer hur man gör.
Cianwood är väl ön där femte gymet finns???
Hmm, jo, det kanske var så... Fast jag tror ändå inte att den finns, men man får tro som man vill! ;)
jaa men om jag visste hur man gjorde så skulle jag sätta n en bild på kortet.