💬
Logga in
Fuska.se

Magumarsi

34 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Finns han i guld???

Och hur får man han?

Nivå 1 · Novis

Jag hörde typ att nån sa att mugmarsi var en slags mew men jag är inte säker

Nivå 2 · Novis

jag har honom han e hälften mew och helften yamikarsu.man fångar honom i cianawood. ps.det e bara var 20 bgameboyspel. som kan få honom om ni villm kan jag skicka bild på honom.om ni säjer hur man gör.

19 May 2004
Nivå 1 · Novis

okey men vad är yamikarsu? :huh:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

ja och hur får man dom??

Nivå 2 · Novis

han har jag ochså han e sämst men ovanlig som f.a.n man fångar honom i ett hus du kommer till när du fångat lillypad mew knuffa omkull en rocksmach o ch möt den där wiggadoukillen med en muk o en grimer så får du honom på pokedex. använd magumarsi,s zea för att flytta dej dit han e och fånga honom där med zea bollen du fick av wiggadoukillen

Nivå 1 · Novis

eh vart finns lillypad mew da?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8

Skulle nån kunna skriva en liten guid från början så man fattar nåt!!

Eller finns det i arkivet?

21 May 2004
Nivå 2 · Novis

Exakt!!!

22 May 2004
Nivå 3 · Lärling

vad är det för skillnad på Ancient mew och lillypad mew????

och vem e magumarsi egentligen för jag fattar inte vad ni menar!!!

jag har en mew på mitt silver den e på level 100. jag vill veta om den e lillypad eller ancient! :rolleyes:

Nivå 2 · Novis

Hur fick du den???????

Nivå 3 · Lärling

jag lånade min kusins röd och gjorde en grej så att man mötte mew.. gjorde sen missing no fusket och fick massa rare candy och gjorde den i hundra och bytte sen över den till mitt silver..

Nivå 2 · Novis

ok

Nivå 2 · Novis

lillypad mew e stark som in i helsike ancient mew kan attackr som ? motståndaren dör men dom visar ingewn attack men dom visar ingenting om du har röd har du defenitivt garden mew.om nån kan säja hur man sätter in bilder kunde jag visar er magumarsi o yamikarsu

23 May 2004
Nivå 3 · Lärling

jaha då fattar jag lite.... så min Mew e garden Mew... men hur får man Magumarsi och Yamikarsu då??? hur får man lillypad Mew då??? :huh:

Nivå 2 · Novis

joo du möter den vilt i gräset jag mötte den vid olivine men den finns på olika ställen det e ingen ide att leta efter den den kommer av säg själv.

24 May 2004
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #17

VArt står det????

jag hittar det inte!

Nivå 2 · Novis

jAG FÖRSTÅR INGENTING!

Kan någon förklara litebättre? ^_^

Nivå 3 · Lärling

nu tycker jag att vi gled iväg från ämnet lite.... kan inte nån som vet lägga in en bild på Magumarsi , Yamikarsu och lillypad mew såjag får se hur dem ser ut..... berätta gärna hur man fångar dem också.

Nivå 2 · Novis

a meh har bild ¨på magumarsi o yamikarsu men säg hur man skickar.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in