Gäst Sandkaka Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Hej! Jag har inte varit aktiv här på fuska.se's forum på ett tag. I dag eftermiddag märkte jag att jag inte kunde komma in på MSN messenger. Jag var tvungem att hålla på att byta lösenord svara på lösenords fråga m.m. för att få det att funka. Till slut funkade det. Nu för att se om det funkade försökte jag logga in som vanligt här. Men nej, samma problem som på msn messenger. Jag misstänker att nån försökt "sno användaren" eller något liknande. Men jag förstår inte riktigt. Jag har ett JÄTTESVÅRT lösenord men ändå måste jag byta. Är det nån som har lyckat hacka in sig eller något liknande. Är det bara jag som har det problem eller har det blivit så för andra här? Är det ett problem som startat här? Jag är tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Tror knappast det har startat här.. Alla lösenord är starkt krypterade och det går inte att kryptera upp dem så man kan se dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 enda som har hänt mig är att jag fått glömt lösenordsmail utan att ha ansökt om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Hej! Jag har inte varit aktiv här på fuska.se's forum på ett tag. I dag eftermiddag märkte jag att jag inte kunde komma in på MSN messenger. Jag var tvungem att hålla på att byta lösenord svara på lösenords fråga m.m. för att få det att funka. Till slut funkade det. Nu för att se om det funkade försökte jag logga in som vanligt här. Men nej, samma problem som på msn messenger. Jag misstänker att nån försökt "sno användaren" eller något liknande. Men jag förstår inte riktigt. Jag har ett JÄTTESVÅRT lösenord men ändå måste jag byta. Är det nån som har lyckat hacka in sig eller något liknande. Är det bara jag som har det problem eller har det blivit så för andra här? Är det ett problem som startat här? Jag är tacksam för svar. Så hände det för mig för 2 veckor sedan :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Tror knappast det har startat här.. Alla lösenord är starkt krypterade och det går inte att kryptera upp dem så man kan se dem. hur kunnde det hända katten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 (redigerat) Hej! Jag har inte varit aktiv här på fuska.se's forum på ett tag. I dag eftermiddag märkte jag att jag inte kunde komma in på MSN messenger. Jag var tvungem att hålla på att byta lösenord svara på lösenords fråga m.m. för att få det att funka. Till slut funkade det. Nu för att se om det funkade försökte jag logga in som vanligt här. Men nej, samma problem som på msn messenger. Jag misstänker att nån försökt "sno användaren" eller något liknande. Men jag förstår inte riktigt. Jag har ett JÄTTESVÅRT lösenord men ändå måste jag byta. Är det nån som har lyckat hacka in sig eller något liknande. Är det bara jag som har det problem eller har det blivit så för andra här? Är det ett problem som startat här? Jag är tacksam för svar. det hände mig nyss jag har just bytt lösen på min fuska och min msn men dom har tagit alla min poäng också! :angry: :( :angry: :( varför vill man hacka sig in på nan annans användare! och varför just på mig och katten! Redigerat 19 Maj 2004 av XabeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Hej! Jag har inte varit aktiv här på fuska.se's forum på ett tag. I dag eftermiddag märkte jag att jag inte kunde komma in på MSN messenger. Jag var tvungem att hålla på att byta lösenord svara på lösenords fråga m.m. för att få det att funka. Till slut funkade det. Nu för att se om det funkade försökte jag logga in som vanligt här. Men nej, samma problem som på msn messenger. Jag misstänker att nån försökt "sno användaren" eller något liknande. Men jag förstår inte riktigt. Jag har ett JÄTTESVÅRT lösenord men ändå måste jag byta. Är det nån som har lyckat hacka in sig eller något liknande. Är det bara jag som har det problem eller har det blivit så för andra här? Är det ett problem som startat här? Jag är tacksam för svar. Stackars dig :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 DOM HAR SNOTT 1000 POÄNG AV MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 DOM HAR SNOTT 1000 POÄNG AV MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: det är därför man ska ha dom i banken R4nG5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag hade mycket poäng på banken, men allt är borta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 ända PROGRAMET man kan hacka i är ARTMONEY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Hur kan dom hacka sig in på ens fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.