Grönland?
Bilden kan fan ha tagits vart som helst, tror inte många på fuska ägnar tiden åt att vandra på snöiga fjäll...
Grönland?
Bilden kan fan ha tagits vart som helst, tror inte många på fuska ägnar tiden åt att vandra på snöiga fjäll...
↗ till inläggeticke sa nicke Grönland är fel :PGrönland?
Någonstans jävligt långt norr ut (antagligen). Det är väl bara att fortsätta gissa, så många länder finns det inte med den beskrivningen. Plats kommer ju dock bli omöjligt. Jag gissar i alla fall på
Kanada, precis vilken random klippjävel som helst.
Himalaya?
queen maud land
landet är norge
↗ till inläggetQueen maud land du sa queen maud land det var :P din turqueen maud land
landet är norge
↗ till inläggetvart är detta?
Kan det var Staden Samos i landet grekland? tyckte mig känna igen bilden för har själv varit där.
ja...
bildgooglar?
Undrar han som kände igen en bild på snö tagen i ett 2.7 miljoner kvadratkilometer stort område på sydpolen.
"Den där snön känner jag igen!"
Machu Picchu, ja.
Bild kommer inom kort.
↗ till inläggetsorry du hade inte alls fel utan alldeles rätt din turMachu Picchu, ja.
Bild kommer inom kort.
Får hoppas på att det här fungerar nu då.
Smart :P
I USA skulle jag gissa på.
Japp, det är i USA.
↗ till inläggetDet är Cloud Gate, aka The Bean, i Chicago. Och den är fantastisk.Får hoppas på att det här fungerar nu då.
Ja, det är Chicago. Och ja, den är fantastisk.
Bangkok?
Vid närmare eftertanke slänger jag också en chansning på Peking ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in