↗ till inläggetAldrig!It never gets old.
Wasd Och Dave37 Är Tillbaka
Förlåt för att man är så sen då! Har varit borta =/ Men aja, najs att ni är tbx. Jag har inget emot att ett nytt KG startas även fast det inte kommer vara lika bra som förut förresten. Och nån random som typ nyss vart medlem anmälde min I <3 Kattgruppen ava för nån månad sen också ._.
↗ till inläggetVi är ungefär som den allra värsta inavlade byn funnen djupt nere i den Amerikanska södern. Fast inte riktigt lika duktiga på banjo.
Så sant B)
Välkomna tillbaks.
Är själv gammal KG-veteran :wub:
Är tillbaka till fuska efter att jag hört att WASD och Dave37 är tillbaka.
^
↗ till inläggetJahaja, men så trevligt.Är tillbaka till fuska efter att jag hört att WASD och Dave37 är tillbaka.
^
Det är dagar som den här jag verkligen överväger att bli buddhist. Reinkarnation fawk yeah!
Vad är meningen med denna tråd? Lite mycket A-whore för min smak :<
Hur som haver, välkommen tillbaka. Håll er i schack.
↗ till inläggetVälkomna tillbaks.
Är själv gammal KG-veteran :wub:
Ja men vad hände med dig?
Såg dig förr, men inte nu längre.
Welcome back guys ;D
Tja boys :D
↗ till inläggetNä vi ville bara se vad som hände och hur folk reagerade. Visst det kan tyckas att vi placerar oss lite på ett podium men vårt resonemang var mer att vi hade uppfattningen om att vi faktiskt var omtyckta och välkända och därför kunde göra en tråd för det var något "speciellt", även om jag inte ser mig som en mervärdig eller bättre person än någon annan här.Vad är meningen med denna tråd?
↗ till inläggetNä vi ville bara se vad som hände och hur folk reagerade. Visst det kan tyckas att vi placerar oss lite på ett podium men vårt resonemang var mer att vi hade uppfattningen om att vi faktiskt var omtyckta och välkända och därför kunde göra en tråd för det var något "speciellt", även om jag inte ser mig som en mervärdig eller bättre person än någon annan här.
Ni är som alla andra, med undantaget att alla som har varit med här ett tag känner igen er ;)
↗ till inläggetJa exakt. Så folk kanske blir glada eller så om de får veta att vi har kommit tillbaks. Det var så vi tänkte.Ni är som alla andra, med undantaget att alla som har varit med här ett tag känner igen er ;)
↗ till inläggetYAYJa exakt. Så folk kanske blir glada eller så om de får veta att vi har kommit tillbaks. Det var så vi tänkte.
DAVE37 OCH FPS-MOVSEN ÄR TILLBAKA :D!!!
Tjatja, välkomna tillbaka. =)
↗ till inläggetJag känner inte dig o WASD så himla mycket men vart här sen 2006 o ni e schysta grabbar så care, WB, again ;DJa exakt. Så folk kanske blir glada eller så om de får veta att vi har kommit tillbaks. Det var så vi tänkte.