Rhino Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Vilken hemsida är bäst? Te.x en sida som komplett, inet. medmera. För tänkte köpa en ny data, eller kanske bara byta ut massa stuff. Som chassi eller liknande. Så skulle vilja veta nån bra, billig hemsida. som komplett och inet. Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Alla kommer säga olika utifrån sina erfarenheter. Själv använder jag inet och har aldrig haft problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Jag talar av egen erfarenhet nu, köp på Inet. Köpte på Komplett för något år sen och det var inte lite det krångla, aldrig mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 (redigerat) Komplett, har sällan slut på lagret, fyller på väldigt fort, dyr frakt dock. Inet billig frakt, fri frakt om du handlar för över 500 kr, bra service, bra utbud, trivs med sidan. Hänt även att Komplett skickat en påminnelse på att jag inte hämtat ut min vara, är tvungen att ringa dem och så är dem inte värst kvicka på att svara. Sen är de tvungna att kreditera fakturan som tar ett par dagar, ibland har de inte gjort det även fast man fått bekräftelse via telefonen. Redigerat 9 Oktober 2011 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Har bara erfarenhet av Inet och tycker dom är väldigt bra. Snabb leverans, bra kundservice, billiga varor, bra kvalitet. Har däremot ett problem med Inet som jag fortfarande stör mig lite på är att dom skrev att en processor skulle ha en viss mängd minne men att den i själva verket inte hade det. Processorn funkar hur bra som helst däremot så tummen upp på det. Sen har jag hört att Alina.se ska vara rätt hyfsade när det gäller dessa punkterna. Tror däremot dom är lite dyrare än Inet och har snålare med information om prylarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Enligt mig. Komplett: +Har ofta unika/stort urval av komponenter. - rätt hög fraktkostnad om man inte bor vid en pick-up point. Inet: -Inte lika stort urval av komponenter (dock mycket bra ändå). +50kr fraktkostnad (0kr med Swec rabatt) +Snabb leverans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 Thanks a lot för alla som svarat. Antar att Inet då är bäst. Så ska nog checka in lite stuff där nu! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikkarlsson Skrivet 29 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2011 http://www.proshop.se/ är en helt ok butik också :D Inte så stor i Sverige men säljer en hel del guldkorn :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2011 Lite små dyra saker. Men vilken hemsida har inte det? ;) Ska checka vidare sidan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 29 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2011 Skulle undvika att köpa hårddisk i dagsläget. Översvämningarna i Thailand gör dem ruskigt dyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 29 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2011 Skulle undvika att köpa hårddisk i dagsläget. Översvämningarna i Thailand gör dem ruskigt dyra.Jag hann köpa denna för typ 2 dagar sedan innan den gick ur sortimentet, kostade mig 399kr :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.