Har hittat ett lite småkul webspel som man kan köra när man är utråkad, spelet heter Happy Wheels, och är ett fysikspel som man kan göra banor, samt spela andras. http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php
Happy Wheels
Antagligen mitt favorit flashspel.
Det bästa flashspelet någonsin.
Detta spel är jättepoppis på min skola. Lite komiskt när man går in i datorsalen och ser ut i havet av skärmar, alla är inne på totaljerkface.
Måste vara trög. Startade den populäraste banan men fattade ingenting. Hoppade runt på lite zombies men wtf är meningen med spelet? :P
↗ till inläggetVad är meningen med spel överhuvudtaget? Vissa banor är bara kul, vissa kan man försöka klara på tid.Måste vara trög. Startade den populäraste banan men fattade ingenting. Hoppade runt på lite zombies men wtf är meningen med spelet? :P
Rope Swings rekommenderas.
↗ till inläggetVad är meningen med spel överhuvudtaget? Vissa banor är bara kul, vissa kan man försöka klara på tid.
Rope Swings rekommenderas.
Aha, är mer för spel med något sorts mål.. :)
Jäkligt roligt att köra Balcony Terror, testa den.
Happy Wheels äger.
WTF?!?!? tänkte jag bara när jag spelade det första gången. Skitkul när man har tråkigt :D
Jag började spela det någon gång vid 2010, Titta gärna igenom mina banor! Sök 98nimrood Har gjort över 50 st!