Välkommen till den alternativa frågetråden, tråden där alla frågor är välkomna och alla svar är utmärkta. Jag står för svaren, du står förundrad.
Den Alternativa Frågetråden
Vilken pony är bäst?
Vilken glass är godast?
↗ till inläggetVilken pony är bäst?
Jag have ingen favorit pony because jag tycker not om stora animals i allmänhet och hästdjur i synnerhet.
↗ till inläggetBen & Jerry's Half Baked, den har allt man kan önska sig av en glass: chokladen, kakdegen och gräddbasen.Vilken glass är godast?
Vilket datum var slaget om Poltava?
Vad hade Flea för byxor när han spelade i Globen i tisdags?
↗ till inläggetVilket datum var slaget om Poltava?
8:e juli.
↗ till inläggetEtt par byxor som innebar problem med sändaren som var fäst i dem.Vad hade Flea för byxor när han spelade i Globen i tisdags?
↗ till inläggetMuhammad ChangVad är mitt riktiga namn?
Beskriv en SWOT-analys!
Vad gör buffen The Art of War i World of Warcraft och till vilket syfte?
Vad är din personliga åsikt om vad som hände de tre dagarna 1969 då många påstod att Jimi Hendrix hade blivit kidnappad?
↗ till inläggetBeskriv en SWOT-analys!
En analysmodell för att ta reda på ett företags, en produkts el. dylikts styrkor, svagheter, möjligheter och hot på marknaden.
↗ till inläggetYour autoattacks have a x% (beroende på level) chance to make your next Exorcism instant, free and cause 100% additional damage. Ja, jag använde Google. Jättemycket.Vad gör buffen The Art of War i World of Warcraft och till vilket syfte?
↗ till inläggetIntressant idé som förmodligen inte skulle fungera idag.Vad är din personliga åsikt om vad som hände de tre dagarna 1969 då många påstod att Jimi Hendrix hade blivit kidnappad?
Varför heter tråden "Den alternativa frågetråden" och inte Mustaschmannens frågetråd? :)
↗ till inläggetDärför att "Den alternativa frågetråden" väcker mer intresse.Varför heter tråden "Den alternativa frågetråden" och inte Mustaschmannens frågetråd? :)
Är du beff ?
↗ till inläggetInte för tillfället, nej tyvärr. Ska jobba på det.Är du beff ?
Piff eller puff?
Tycker du pressen är stor när man har en egen frågetråd?
↗ till inläggetPiff eller puff?
Puff, klart coolare grabb som inte alls är lika irriterande. Skönare namn att uttala också, för den delen.
↗ till inläggetNej, inte alls.Tycker du pressen är stor när man har en egen frågetråd?