Så vad gör ni mer än att sitta vid datorn?
Vill inte ha svar som äter/duschar/går till skolan/går till jobbet osv.
Själv speedcubar jag (att lösa rubiks kub och andra twisty puzzels så fort som möjligt (väldigt fort)).
Åker även skateboard.
Så vad gör ni mer än att sitta vid datorn?
Vill inte ha svar som äter/duschar/går till skolan/går till jobbet osv.
Själv speedcubar jag (att lösa rubiks kub och andra twisty puzzels så fort som möjligt (väldigt fort)).
Åker även skateboard.
Sångare/keyboardist i ett band, vi repar en gång i veckan.
Spelar mycket akustiskt gitarr + sång hemma.
Skriver lite texter.
Är väldigt aktiv inom Friluftsfrämjandet, vilket låter jättekonstigt och är jättesvårt att förklara, men TVM (ungdomsorganisationen) är det bästa som finns.
Spelar flöjt ibland också. :)
Sover.
Fiskar, fast det har det inte blivit av så mycket på senaste tiden. Annars är jag med kompisarna, parkour, skytte, cyklar och andra saker jag har lust att göra.
Trummar, jag är rätt bra på det men jag gör det inte alltför ofta. Jag brukar också jonglera, har gjort det i 8-9 månader tror jag.
Matar ankor.
Håller på med gym.
Pluggar, jobbar, festar och slappar!
Tränar på gym, spelar gitarr, kollar på nyheterna, umgås med min flickvän och kompisar. Då och då hamnar jag på någon fest eller konsert. :)
Badminton, Friskis & Svettis, polare och allmänt chill saker.
Skolan och är med polare ibland, resten av tiden no-lifear jag vid datorn, handlar, sover etc~
Handlar mat, spelar gitarr.
Läxor gör jag på datorn så.
Jag brukar lyssna på musik, plugga Japanska och kolla på anime. Läser rätt mycket också. Men för det mesta har jag bara huvudvärk xD
På sommaren är det baseboll, sedan går det över till innebandy. På lediga dagar totalnördar jag framför datorn.
Spelar gitarr, lyssnar på musik, kollar på serier och ibland blir det lite bordtennis.
Spelar även i ett band, så man har några spelningar ibland.
Jobbar "extra" och dricker öl är väl det som tar upp det mesta av min fritid. Sen så blir det en del tid på gymmet och vid datorn.
Cyklar o kollar på tv.
Jag gymmar 4-5 gånger i veckan.
Sover, äter, går i skolan.
Funderar på att börja i den lokala skytteklubben.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in