Läser The Beach för andra gången, muntlig redovisning på engelska om boken imorgon.
Vad Gör Du Just Nu?
Sitter och pluggar in 18 handskrivna sidor med bak och framsida inför en tenta.
Och detta är bara halva tentan.
Försöker lära mig No Surprises på gitarr, går rätt så bra än så länge. :)
Lirar lite C&C 3. :)
↗ till inläggetY U PLAYING THAT!? testa C&C Generals eller ngt sånt, kul spel!Lirar lite C&C 3. :)
OnT: jag snackar med mormor om spel (like a baws) och jag ser på Lets Dance finalen och kollar datorn lite då och då.
JAGHARDAMPRYCKALLTÄRSÅJÄVLABRAALLTSÅFUCKDETÄRBRAALLTSÅFANVADNICEYEAH!
↗ till inläggetDu kanske ska dra ner på koffeinet ?JAGHARDAMPRYCKALLTÄRSÅJÄVLABRAALLTSÅFUCKDETÄRBRAALLTSÅFANVADNICEYEAH!
Sitter och lyssnar på Woods of Ypres och bara njuter av musiken. Riktigt längesen jag tog mig tid att verkligen lyssna på ett band såhär :)
Lyssnar igenom diverse rap album och mår bra.
Lyssnar på Glaze's ny låt.
↗ till inläggetVILKETJÄVLAKOFFEINJAGHARBARADRUCKIT0,75LCOLAIDAGOCHHALVLITERTEOCHENHALVLITERSAFTOCHENLITERVATTEN!Du kanske ska dra ner på koffeinet ?
↗ till inläggetJag tror Draghon är i sin tuffa period.VILKETJÄVLAKOFFEINJAGHARBARADRUCKIT0,75LCOLAIDAGOCHHALVLITERTEOCHENHALVLITERSAFTOCHENLITERVATTEN!
Ontopic: Försöker öppna en gate i Skyrim.
Bestämde mig för att lära mig Street Spirit (Fade Out) istället, då jag hittade bättre tabs till den.
Photoshopar :D
Kollar på E3.
Sitter och pular med min uppladdningslista inför Metaltown :D
Sitter och äter jordgubbar med en tjej i klassen medan jag väntar på min buss som kommer om ~10 minuter.
↗ till inlägget;|Sitter och äter jordgubbar med en tjej i klassen medan jag väntar på min buss som kommer om ~10 minuter.
Ontopic: Kom nyss hem efter en fika där alla andra fikade och jag satt och hoppades på att någon inte skulle orka mer då jag inte hade några pengar med mig.
Ska snart börja baka chokladmuffins.
Vaknade just nu 4:30 för jag ska ta en buss till Umeå vid 5:35 och börja jobba 07:00.
Jag dock fråga om jag kan börja jobba 08:00 istället, för då kan jag vakna 06:00 och ta ett tåg vid 07:00.
Är arg på regnet, kan inte gå ut för helvete!