Hoppa till innehåll

Äckliga Windows Messenger.


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, nu är det så att min windows messenger loggas in automatiskt och det är inte så kul när mina föräldrar/syskon lånar datorn, för jag har massa okända personer på msn som alltid börjar snacka med mig.

Men jag vet inte hur jag ska få bort det där automatiska inloggningssystemet.

Så jag vill ta bort windows messenger.. Men det vet jag inte heller hur man gör.

 

Observera att jag har windows messenger, inte windows live messenger eller msn.

Tack för hjälpen.

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Borde funka som Nomatic sa. Du kan ju kolla inställningarna också. Leta bara efter knappen så kommer allt funka och ordna sig :D

 

BTW, Nomatic vad är fel med MSN? Det är ju en chatt tjänst som är populär sedan 2001 och fortfarande är.

Redigerat av Skelzor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror du inte att jag letat efter en sån knapp, Skelzor? :(

Men vad jag menade är att leta noga! :) Borde ju funka. Vilken version av MSN har du? Om du har någon ny version, då vet jag inte tyvärr hur det funkar. Men annars borde den vara där. Detta är allt vad jag kan :( Du kan ju också söka på youtube hur man tar bort, osv.. :D

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, nu är det så att min msn/windows live messenger loggas in automatiskt och det är inte så kul när mina föräldrar/syskon lånar datorn, för jag har massa okända personer på msn som alltid börjar snacka med mig.

Men jag vet inte hur jag ska få bort det där automatiska inloggningssystemet.

Så jag vill ta bort msn. Men det vet jag inte heller hur man gör.

 

Tack för hjälpen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så där ser det inte ut för mig, dave.

Nu har jag googlat, de säger att jag ska avinstallera det i kontrollpanelen men jag hittar ju fan inte windows messenger någonstans förutom i högra hörnet där den envisas med att logga in hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BTW, Nomatic vad är fel med MSN? Det är ju en chatt tjänst som är populär sedan 2001 och fortfarande är.

MSN i sig är ett stängt protokoll som är utdaterat och långsamt. De har ingen officiell API och de inofficiella är buggade. Programmet Live Messenger är bland de mest bloatade programmen jag stött på. Det är de största felen jag ser. Även skype är tyvärr på väg åt detta hållet. IRC är de enda bra chatprotokollet jag stött på trots att det säkert är det äldsta.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag sa att det inte finns något som liknar Windows Live Messneger, Msn messenger eller WIndows Messenger i control panelen.

Jag har kollat där.

 

Jag har Windows Messenger verkar det som förresten. Trodde det var samma sak, men det verkar inte som det,

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så där ser det inte ut för mig, dave.

Nu har jag googlat, de säger att jag ska avinstallera det i kontrollpanelen men jag hittar ju fan inte windows messenger någonstans förutom i högra hörnet där den envisas med att logga in hela tiden.

tryck på den lilla pilen så får du upp det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...