💬
Logga in
Fuska.se

Äckliga Windows Messenger.

33 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

Bois, Windows Messenger. Eller ?

Senast ändrad:

21 Nov 2011
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Bois, Windows Messenger. Eller ?

Ha! Ha! Ha! Traktor Gammal! Är det där ifrån 90-talet? :P
Nivå 11 · Veteranfuskare

Kom 2001 faktiskt. o:

Nivå 4 · Lärling

Ok, här kommer jag med lite svar.

http://www.thehindubusinessline.com/todays...ece?ref=archive

Läs igenom noga, borde funka. Hoppas detta hjälper! :D

24 Nov 2011
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Kom 2001 faktiskt. o:

Jag använder den!

26 Nov 2011
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #26

Jag vet inte vad som hände, men jag bytte lösenord på msn och nu är det helt plötsligt borta.., jag vet inte vad som hände... :o :)

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Jag vet inte vad som hände, men jag bytte lösenord på msn och nu är det helt plötsligt borta.., jag vet inte vad som hände... :o :)

Det som hände var att den inte lyckades logga in automatiskt pga. ditt lösenordsbyte och därmed inaktiverade funktionen.
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #28
↗ till inlägget

Det som hände var att den inte lyckades logga in automatiskt pga. ditt lösenordsbyte och därmed inaktiverade funktionen.

Nej, för den var försvunnen innan kom jag på nu. Jag hade tänkt att bara blockera alla användare på wm (windows messenger) men jag hittde den inte, men de kunde fortfarande prata med mig... nu när jag bytte lösenord så har jag inte sett något från dem.
27 Nov 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Att folk ens använder MSN fortfarande.

Logga ut > Kryssa ut "Logga in automatiskt" > ??? > Profit.

Varför inte? Alla är inte Linux - foliehattar som föraktar allt som inte är open source.
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Varför inte? Alla är inte Linux - foliehattar som föraktar allt som inte är open source.

Finns andra bra chatter till windows med.
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Finns andra bra chatter till windows med.

Finns säkert bättre klienter än Microsofts som hanterar Windows Live, men Nomatic syftar nog på Microsofts IM tjänst.
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Finns säkert bättre klienter än Microsofts som hanterar Windows Live, men Nomatic syftar nog på Microsofts IM tjänst.

Emesene är ju ett exempel.

(Jag gillar det mer iaf.)

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Kvittar för mig om det är open source eller inte. Tycker bara att MSN är förlegat.
Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Kvittar för mig om det är open source eller inte. Tycker bara att MSN är förlegat.

Du menar protokollet då eller?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in