Bois, Windows Messenger. Eller ?
Bois, Windows Messenger. Eller ?
↗ till inläggetHa! Ha! Ha! Traktor Gammal! Är det där ifrån 90-talet? :PBois, Windows Messenger. Eller ?
Kom 2001 faktiskt. o:
Ok, här kommer jag med lite svar.
http://www.thehindubusinessline.com/todays...ece?ref=archive
Läs igenom noga, borde funka. Hoppas detta hjälper! :D
↗ till inläggetKom 2001 faktiskt. o:
Jag använder den!
Jag vet inte vad som hände, men jag bytte lösenord på msn och nu är det helt plötsligt borta.., jag vet inte vad som hände... :o :)
↗ till inläggetDet som hände var att den inte lyckades logga in automatiskt pga. ditt lösenordsbyte och därmed inaktiverade funktionen.Jag vet inte vad som hände, men jag bytte lösenord på msn och nu är det helt plötsligt borta.., jag vet inte vad som hände... :o :)
↗ till inläggetNej, för den var försvunnen innan kom jag på nu. Jag hade tänkt att bara blockera alla användare på wm (windows messenger) men jag hittde den inte, men de kunde fortfarande prata med mig... nu när jag bytte lösenord så har jag inte sett något från dem.Det som hände var att den inte lyckades logga in automatiskt pga. ditt lösenordsbyte och därmed inaktiverade funktionen.
↗ till inläggetVarför inte? Alla är inte Linux - foliehattar som föraktar allt som inte är open source.Att folk ens använder MSN fortfarande.
Logga ut > Kryssa ut "Logga in automatiskt" > ??? > Profit.
↗ till inläggetFinns andra bra chatter till windows med.Varför inte? Alla är inte Linux - foliehattar som föraktar allt som inte är open source.
↗ till inläggetFinns säkert bättre klienter än Microsofts som hanterar Windows Live, men Nomatic syftar nog på Microsofts IM tjänst.Finns andra bra chatter till windows med.
↗ till inläggetEmesene är ju ett exempel.Finns säkert bättre klienter än Microsofts som hanterar Windows Live, men Nomatic syftar nog på Microsofts IM tjänst.
(Jag gillar det mer iaf.)
↗ till inläggetKvittar för mig om det är open source eller inte. Tycker bara att MSN är förlegat.Varför inte? Alla är inte Linux - foliehattar som föraktar allt som inte är open source.
↗ till inläggetDu menar protokollet då eller?Kvittar för mig om det är open source eller inte. Tycker bara att MSN är förlegat.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in