Hoppa till innehåll

Kär I 4 Personer...


cubone
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, jag har ett problem.., jag tror att jag är kär i 4 tjejer vara av 2 går i min klas en går i 7:an på min skola och en går på en annan skola i 9:an...

Jag tror att 2 eller kanske 3 av dessa gillar mig också men jag vet inte riktigt vad jag ska göra...

Om jag får till det med en av dom så kanske dom andra blir ledsna och det vill jag absolut inte...

Men jag vill väldigt gärna få ihop det med någon av dessa 4, men jag vet inte vem jag ska välja..., och kom helst inte med några svar som "Välj den du gillar mest" eller "Ta den med snyggat kropp" för jag gillar alla lika mycket och jag bryr mig inte riktigt om hur deras kroppar ser ut.

Snälla om någon har något förslag på hur det kan bli lättare för mig att välja så skriv gärna det här... P.S. jag är ganska blyg när det gäller sådant här så inget direkt att jag ska gå rätt fram till dom och säga att jag tror att jag är kär i dom.

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja exakt som WASD säger, även om du skulle satsa på någon av dem är det inte säkert att det blir hon ändå. Så börja "närma" dig allihopa så ser du vem du faktiskt har bäst chans på, om du gillar alla lika mycket så är det ju bara att ta den som det funkar bäst med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, jag har ett problem.., jag tror att jag är kär i 4 tjejer vara av 2 går i min klas en går i 7:an på min skola och en går på en annan skola i 9:an...

Jag tror att 2 eller kanske 3 av dessa gillar mig också men jag vet inte riktigt vad jag ska göra...

Om jag får till det med en av dom så kanske dom andra blir ledsna och det vill jag absolut inte...

Men jag vill väldigt gärna få ihop det med någon av dessa 4, men jag vet inte vem jag ska välja..., och kom helst inte med några svar som "Välj den du gillar mest" eller "Ta den med snyggat kropp" för jag gillar alla lika mycket och jag bryr mig inte riktigt om hur deras kroppar ser ut.

Snälla om någon har något förslag på hur det kan bli lättare för mig att välja så skriv gärna det här... P.S. jag är ganska blyg när det gäller sådant här så inget direkt att jag ska gå rätt fram till dom och säga att jag tror att jag är kär i dom.

Tack!

Make it a femkant!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara slappna av, ha roligt och hitta någon hobby så länge istället så kommer du så småningom kanske bli mogen nog att veta vad du känner och vill. Fram tills dess ska du inte bli tillsammans med någon tjej alls.

Off topic: Är inte det ChordAzbas avatar?

On topic: När du är med dessa tjejer, hur känns det då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 3 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...