cubone Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Hej, jag har ett problem.., jag tror att jag är kär i 4 tjejer vara av 2 går i min klas en går i 7:an på min skola och en går på en annan skola i 9:an... Jag tror att 2 eller kanske 3 av dessa gillar mig också men jag vet inte riktigt vad jag ska göra... Om jag får till det med en av dom så kanske dom andra blir ledsna och det vill jag absolut inte... Men jag vill väldigt gärna få ihop det med någon av dessa 4, men jag vet inte vem jag ska välja..., och kom helst inte med några svar som "Välj den du gillar mest" eller "Ta den med snyggat kropp" för jag gillar alla lika mycket och jag bryr mig inte riktigt om hur deras kroppar ser ut. Snälla om någon har något förslag på hur det kan bli lättare för mig att välja så skriv gärna det här... P.S. jag är ganska blyg när det gäller sådant här så inget direkt att jag ska gå rätt fram till dom och säga att jag tror att jag är kär i dom. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Börja med att bli bättre kompis med alla tills du kan klarar av att ta något beslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Ja exakt som WASD säger, även om du skulle satsa på någon av dem är det inte säkert att det blir hon ändå. Så börja "närma" dig allihopa så ser du vem du faktiskt har bäst chans på, om du gillar alla lika mycket så är det ju bara att ta den som det funkar bäst med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Hej, jag har ett problem.., jag tror att jag är kär i 4 tjejer vara av 2 går i min klas en går i 7:an på min skola och en går på en annan skola i 9:an...Jag tror att 2 eller kanske 3 av dessa gillar mig också men jag vet inte riktigt vad jag ska göra...Om jag får till det med en av dom så kanske dom andra blir ledsna och det vill jag absolut inte...Men jag vill väldigt gärna få ihop det med någon av dessa 4, men jag vet inte vem jag ska välja..., och kom helst inte med några svar som "Välj den du gillar mest" eller "Ta den med snyggat kropp" för jag gillar alla lika mycket och jag bryr mig inte riktigt om hur deras kroppar ser ut.Snälla om någon har något förslag på hur det kan bli lättare för mig att välja så skriv gärna det här... P.S. jag är ganska blyg när det gäller sådant här så inget direkt att jag ska gå rätt fram till dom och säga att jag tror att jag är kär i dom.Tack!Make it a femkant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Make it a femkant!Ja jävligt troligt wiseguy, särskilt som han är 14 år. Håll dina fantasier för dig själv annars ska jag anmäla skiten ur dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Ja jävligt troligt wiseguy, särskilt som han är 14 år. Håll dina fantasier för dig själv annars ska jag anmäla skiten ur dig.umad?, XD, :kung: :medieval: :P :meddum: Nejmen, håll dig till din du känner vid dig bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 (redigerat) Jag har svårt att tro att man kan vara kär i 4 tjejer samtidigt. Du kanske är intresserad av fyra tjejer? Redigerat 22 November 2011 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 22 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Nej jag är kär... Men bara i 3 märkte jag idag..., hade inte känslor alls för den 4:de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Bara slappna av, ha roligt och hitta någon hobby så länge istället så kommer du så småningom kanske bli mogen nog att veta vad du känner och vill. Fram tills dess ska du inte bli tillsammans med någon tjej alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Bara slappna av, ha roligt och hitta någon hobby så länge istället så kommer du så småningom kanske bli mogen nog att veta vad du känner och vill. Fram tills dess ska du inte bli tillsammans med någon tjej alls.Off topic: Är inte det ChordAzbas avatar?On topic: När du är med dessa tjejer, hur känns det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Nej jag är kär...Men bara i 3 märkte jag idag..., hade inte känslor alls för den 4:de...i lol´d ta det lungt, du har hela livet på dig! (om du inte hittar nån innan du blir 80 så är du körd :() Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 Bli mormon! :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.