Organism Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Tänkte göra en tråd om nostalgin här! Tyckte att det skulle kunna vara trevligt! Vad saknar ni? Vad kommer ni ihåg?Har ni några sköna stunder som ni vill dela med er? Jag själv saknar garkan. GTA SA forumet när det var verkligen aktivt där. Eru är en gullig prick också. Ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Detta temat saknar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Saknar Member. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Jag saknar old school. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Saknar tiden då Fuska.se hade en lite orange/gul layout. Om jag inte minns helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Saknar tiden då Fuska.se hade en lite orange/gul layout. Om jag inte minns helt fel.Det minns inte ens jag, tror den alltid varit blå. Denna sidan har bilder på gamla fuska: http://web.archive.org/web/20040218211208/...forum.fuska.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Det minns inte ens jag, tror den alltid varit blå.Är inte så säker jag, först var det fuskarna.nu. Sen bytte admin till fuska.se med någon gulaktig layout men redan efter någon månad så bytte han igen så man vart tvungen att re-registrera sig. Var liten pojkvasker, men är relativt säker på att layouten inte alltid har varit blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Underbart! Haha. Saknar när debatt forumet var väldigt aktivt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 KG :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 KG :(Newfag! Nejdå, KG var lite rolig även om man själv inte var speciellt aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Saknar Member.Saknar faktiskt också member. Fick mig så goda skratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Vem är denne Member? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.