💬
Logga in
Fuska.se

Fuska's Nostalgi.

201 svar · startad

↗ till inlägget

Men vad gjorde han då som var så farligt/dåligt? Jag minns väldigt lite av #21, tror han slutade bara någon månad efter att jag kom till forumet.

Han var aktiv sverigedemokrat tror jag? Eller virrar jag

↗ till inlägget

Var han dålig för att han är en aktiv sverigedemokrat?..

Senast ändrad:

↗ till inlägget

han var/är sverigedemokrat

Den tid jag var med i KG minns jag var väldigt trevlig.

↗ till inlägget

Var han dålig för att han är en aktiv sverigedemokrat?..

Inte så jag menade, var mer att Dave37 inte riktigt kom ihåg han och att vara sverigedemokrat publikt är inte så vanligt :)

↗ till inlägget

Nej du har rätt och jag antar att det kan vara varför t.ex. Draghon ogillar honom. Men han måste ju ha gjort något annat också för att man ska ogilla honom så skarpt som t.ex. Lander.

Nja, det var väl mest det att han var så mycket emot mig och min bror(som han trodde var samma person).

Först var det mest hockey som vi bråkade om, det var jag och min bror mot han. Sen märkte han att vi hade samma födelsedatum(vi är tvillingar). Efter det såg han att vi hade samma IP, vilket är ganska obvious om man befinner sig i samma hus. Utan att han hade valt att kolla upp det mer så bannade han oss. Genom ett telefonsamtal med admin(tror det var min mamma som ringde då jag gick i 4an/5an då) så låste admin upp oss men #21 gav oss ändå en varning var :P

efter det var han på oss hela tiden, gav oss tillsägningar för minsta lilla, han var verkligen inte nöjd med admins beslut.

han hade lyckats skaffa information om vad min pappa hette också och vilket företag han jobbade på hehe.

Fast jag saknar ändå #21 litegrann.

Det var väl mest i slutet av #21s tid som han "kom ut" som SDare, själv brydde jag mig inte om politik då så jag läste aldrig där.

Senast ändrad:

Tack för intressant läsning Lander!

Håller med Draghon om att #21 var en riktig bajshög.

Så jävla tråkigt att jag inte kommer på något från åren 2003-2006..

När kom gruppforumsfunktionen undrar jag? Den har alltid funnits under min tid vad jag vet.

↗ till inlägget

När kom gruppforumsfunktionen undrar jag? Den har alltid funnits under min tid vad jag vet.

Kom väl nån gång i samma veva som Oz 1.0?
↗ till inlägget

Jag misstänker nästan det. Men eftersom jag var färsk på den tiden så hade jag ingen koll på fuska egentligen.
↗ till inlägget

Suna: Fick jobb någonstans har jag för mig.

Dannie: Blev mer och mer inaktiv, sa upp sig.

Epaaj: Inaktiv.

Chihuahua: Högskolestudier

Jellyfish: Problematiskt, ngt hände och sen ville han inte komma tillbaka för han skulle ändå sluta.

NesseN: Avgick.

Ytterman: Försvann i etern?

KaZeN^? Eller vart han inte mod utan bara en bra photoshoppare? Fick min första varning av #21: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...mp;#entry658292

@Lander Nice läsning!

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Vet att jag köpte en grupp under 2003. Tror en grupp kosta 60 kr eller vad det var.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Vet att jag köpte en grupp under 2003. Tror en grupp kosta 60 kr eller vad det var.

För det verkar konstigt tycker jag... Oz1 kom typ juni eller något 2006 och jag har inte hört om något GF innan dess.
↗ till inlägget

För det verkar konstigt tycker jag... Oz1 kom typ juni eller något 2006 och jag har inte hört om något GF innan dess.

Kan bero på att inget gruppforum innan fick samma succé som Oz1.
↗ till inlägget

Nej du har rätt och jag antar att det kan vara varför t.ex. Draghon ogillar honom. Men han måste ju ha gjort något annat också för att man ska ogilla honom så skarpt som t.ex. Lander.

Han var en skitstövel mot mig + SD.

↗ till inlägget

Nope, första Oztown betalade Zwailon för ur egen ficka.

Nr 2 var en gratisgrupp, av Guggo eller Sandkaka.

↗ till inlägget
KaZeN^? Eller vart han inte mod utan bara en bra photoshoppare? Fick min första varning av #21: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...mp;#entry658292
KazeN^ blev inaktiv och sen avsatt.
↗ till inlägget

Nr 2 var en gratisgrupp, av Guggo eller Sandkaka.

Oztown V2 startade Sandkaka på en egen sida. "it's not freeware, it's bounty-ware" eller något sådant var slogan. Jag fick en ful hund som avatar jag inte kunde byta och en bajskorv-smiley uppkallad efter mig.
↗ till inlägget

Han var en skitstövel mot mig + SD.

Vad har du emot SD?

↗ till inlägget
Nope, första Oztown betalade Zwailon för ur egen ficka.
Va? Vi pratar om gruppforum, inte gratisgrupper.

KG vent och alla krigstrådar i KG.

Blue ghost :P

Alla spam-grupper

15+ forumet som det bara var 15- som var med xD

Men mest KG bara :D

just ja, KG-ventrilo. :D

När jag tänker Kattgruppen så tänker jag mest på sommaren 2010 när jag satt framför datorn i princip varje dag och skypeade med KGare. Typiska sidoaktiviteter var RuneScape, Mount&Blade och Age of Mythology.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in