Rhino Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 (redigerat) Hej pojkar och flickor. Jag fick en del pengar i Födelsedagspresent. Men tänker inte använda alla pengar dock. Så ja tänkte kolla med er, kära forumiter. Om jag kan få en bra dator för fyra lax? För jag ska ha en moppe också. Och det kostar ju mycket mer.. Den ska kunna flyta på fint med Star Wars : The old Republic och hmm.. Kanske ARMA 2? Vet inte vilka spel jag ska relatera till. Men ni kanske förstår. Ska lägga till mer detaljer när ja får ideèr. Rhino! ÄNDRING: KAN DEN FÖR 3.9 LAX PÅ RYSSFEMMA'S TRÅD KLARA Star Wars The Old Republic. tex!? :) Redigerat 23 December 2011 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Bättre att spara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 You've maybe right.. Men är inte bra alls på spara, För vet inte alls hur jag ska spara när jag fyller år den 18dec. Och jul imorn. Lär inte hinna jobba i år. Sista terminen i nian.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Klart du kan få en dator för 4k som man kan spela alla spel i low i dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 (redigerat) skulle föreslå att spara till 6k. va jultomte åt barnfamiljer i mårron, min kompis tjänade 2k på en julafton. skotta snö åt grannarna elr liknande. baka kakor och sälj... är själv i samma situation, ska bygga en dator men måste ha pengar till moped, och vill hellre ha en moped en bättre dator, den dator jag har nu duger bra. Redigerat 23 December 2011 av burnedBanana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 skulle föreslå att spara till 6k. va jultomte åt barnfamiljer i mårron, min kompis tjänade 2k på en julafton. skotta snö åt grannarna elr liknande. baka kakor och sälj... är själv i samma situation, ska bygga en dator men måste ha pengar till moped, och vill hellre ha en moped en bättre dator, den dator jag har nu duger bra.Så han jobbade som jultomte åt barnfamiljer och fick 2 lax för de!? sweeet! Det är förjävligt när man vill ha två saker.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Man kommer mycket längre med bil än moped, fortsätt spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.