💬
Logga in
Fuska.se

Kan Man

17 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Om man tycker att nån moderator eller Admin har skrivit nåt kränkande eller elakt, kan man då anmälla dem och kan de i sådana fall få en varning? Inte för att jag tycker att Admin eller nån moderator har skrivit nåt dumt nån gång, utan jag bara undrar!

Ja det var en bra fråga! Men admin äger ju sidan så då är det väl Moddarna det skulle hända för!

Nivå 0 · Nykomling

admin är ju administratör så han borde ju inte skriva dumma saker ;)

men moderatorerna kan man väll anmäla?

Nivå 0 · Nykomling

Admin har nog ganska bra koll på reglerna.

Likaså alla mods.

Nivå 0 · Nykomling

Om man tycker att nån moderator eller Admin har skrivit nåt kränkande eller elakt, kan man då anmälla dem och kan de i sådana fall få en varning? Inte för att jag tycker att Admin eller nån moderator har skrivit nåt dumt nån gång, utan jag bara undrar!

Moderatorerna skriver inte inlägg så ofta,dom låser mest,så det är ganska konstigt om en mod får en varning.
Nivå 0 · Nykomling

Jag har sett en gång i tiden att en mod har haft en varning.

Nivå 0 · Nykomling

Jag har sett en gång i tiden att en mod har haft en varning.

Vem??????
Nivå 0 · Nykomling

Det tror jag inte medlemar kan svara på jag tror att admin vet.

a i förra fuska.se jag kom ihåg det då hade tror jag DANNIE en varning

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

Tja jag kan ju pm:a Admin och fråga!

Ja det skulle du kunna göra!

Nivå 0 · Nykomling

Nej, tekniskt sett är det säkert möjligt, men eftersom vi antagligen intre bryter mot några regler är det inte speciellt nödvändigt.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

Nej, jag skulle ha svårt att tänka mig att nån moderator eller Admin som vet mest om reglerna skulle göra nåt sånt. Det hade väl varit ganska pinsamt för nån av er moderatorer om ni gick och fick en varning eller?

Nivå 0 · Nykomling

Själv tror jag inte Admin skulle kunna få en varning eller bli Bannad för då sköter ingen forumet

Och om nån Moderator skulle få en varning tror jag dens status skulle ändras till medlem och Admin skulle söka upp en ny Moderator

man kan inte banna admin o han är inte dum att banna sig själv.

21 May 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16

Kan Admin välja ut olika medlemmar som inte är varnade så att de blir moderatorer?

Nivå 0 · Nykomling

Kan Admin välja ut olika medlemmar som inte är varnade så att de blir moderatorer?

kan han säker fast det behövs ju inte så många mods ;)

iaf inte nu,..

Nivå 0 · Nykomling

Det kan man.

Men man gör bara såna man känner till Mods.

Det finns redan ganska många mods.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in