JJespeRR Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Hej, jag undrar om någon vill sub4sub, att ni premunerar/subscrib på min kanal, och så permunerar jag tillbaka. Skicka ett Pm på youtube att du gjort det så göra jag tillbaka.. Kanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Jag stör mig på "sub4sub". Det enda det gör är att öka en siffra på ens profil. Jag vill ha riktiga subscribers som faktiskt gillar mina videos och gärna kommenterar på dem . Om någon gillar min kanal så är det helt upp till dem om de vill prenumerera och om jag gillar någon annans kanal så kommer jag prenumerera på den. /rant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 29 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Jag stör mig på "sub4sub". Det enda det gör är att öka en siffra på ens profil. Jag vill ha riktiga subscribers som faktiskt gillar mina videos och gärna kommenterar på dem . Om någon gillar min kanal så är det helt upp till dem om de vill prenumerera och om jag gillar någon annans kanal så kommer jag prenumerera på den. /rantAlltså det jag är ute efter är att kunna ladda upp filmer som är längre än 10/15 minuter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Alltså det jag är ute efter är att kunna ladda upp filmer som är längre än 10/15 minuter....Det får man inte av subscriptions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Alltså det jag är ute efter är att kunna ladda upp filmer som är längre än 10/15 minuter....Och det får man av att sina videor håller en viss kvalitet, inte av sub4sub. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Och det får man av att sina videor håller en viss kvalitet, inte av sub4sub.Nej?Det får du genom att verifiera ditt konto med mobiltelefon, det fick i alla fall jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Nej?Det får du genom att verifiera ditt konto med mobiltelefon, det fick i alla fall jagWut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Wut?Ja, vad jag minns det så stod det ungefär "Du kan endast ladda upp filmer som är 15min eller mindre" sedan så stod det typ "ta bort denna gräns".Då tröck man där, skrev in sitt mobilnummer, fick ett SMS med en kod, skrev in koden, och sedan hade man ingen gräns längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 30 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Så här står det :( Laddar upp HD-videoklipp i olika format upp till 15 minuter. Ökad gräns är inte tillgänglig för det här kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Jag gjorde inte ett skit för att kunna ladda upp längre videos. Jag bara laddade upp några klipp då och då och har haft det rätt länge så stod det att jag kan ladda upp klipp som är längre än 15 min. Samma med att kunna lägga in reklam i mina videos och tjäna pengar, men det senare har jag inte brytt mig om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Det brukar komma ett automatiskt meddelande efter sisådär ~7 videos att du kan ladda upp videos över 15 min. Så har det iallafall varit på ALLA mina olika YT konton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Jag gjorde inte ett skit för att kunna ladda upp längre videos. Jag bara laddade upp några klipp då och då och har haft det rätt länge så stod det att jag kan ladda upp klipp som är längre än 15 min. Samma med att kunna lägga in reklam i mina videos och tjäna pengar, men det senare har jag inte brytt mig om.Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.