Foto

Dölj Ikon Vid Verktygsfältet

5 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1 JJespeRR

JJespeRR

#8 Forumit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1 196 inlägg

Postad 31 december 2011 - 00:54:25

Hej jag undrar så man döljer µtorrent ikonen vid verktygsfältet så det ser ut som man inte har det på..

Vet nån?

Han som säger får 68 fm
Amd Duron 1.2 Ghz | 512 Mb | Ati Radeon x165007/08-2006

Svaren fortsätter under följande annons

#2 MentalogisT

MentalogisT

#10 Forumkändis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 720 inlägg

Postad 31 december 2011 - 00:58:09

Tryck på den lilla uppåtpilen i nere i hörnet, tryck på "Anpassa" sedan letar du upp utorrent och tar "Visa endast meddelanden"
§4

#3 JJespeRR

JJespeRR

#8 Forumit

• Medlem
  • 1 196 inlägg

Postad 31 december 2011 - 01:23:34

Tryck på den lilla uppåtpilen i nere i hörnet, tryck på "Anpassa" sedan letar du upp utorrent och tar "Visa endast meddelanden"

Har prövat de, men funkar inte! ohmy.gif

#4 WASD

WASD

#12 Fuskagent

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13 196 inlägg
    Utdelad juli 2015

Postad 31 december 2011 - 01:36:47

Det du dolt är att det inte visas nere vid ljudikonen. Tror utorrent har nån egen inställning för att inte visa ikon alls. Har för mig det finns nåt snabbkommando som gömmer utorrent helt och hållet. Det heter "work mode" eller liknande och syftar på att man ska kunna dölja utorrent snabbt om någon går förbi datorn som inte bör se att man använder det smile.gif
"Arbetet med en liten uppdatering av Fuska har gått framåt och förhoppningsvis så blir arbetet klart till slutet av månaden." - admin

#5 MentalogisT

MentalogisT

#10 Forumkändis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 720 inlägg

Postad 31 december 2011 - 04:57:10

Jag vet hur man gör nu. Du går in på utorrent, klickar "Inställningar", "Inställningar" igen efter det. Sedan finns det det en ruta

Tryck in t.ex ALT + 8 så får du det som hotkey. Sedan varje gång du trycker på ALT + 8 så kommer utorrent försvinna helt och hållet (enda sätter man kan se det på är via processer i Aktivitetshanteraren) och för att ta upp det igen trycker du på ALT + 8 igen. Väldigt simpelt.
§4

#6 JJespeRR

JJespeRR

#8 Forumit

• Medlem
  • 1 196 inlägg

Postad 31 december 2011 - 05:26:28

Jag vet hur man gör nu. Du går in på utorrent, klickar "Inställningar", "Inställningar" igen efter det. Sedan finns det det en ruta

Tryck in t.ex ALT + 8 så får du det som hotkey. Sedan varje gång du trycker på ALT + 8 så kommer utorrent försvinna helt och hållet (enda sätter man kan se det på är via processer i Aktivitetshanteraren) och för att ta upp det igen trycker du på ALT + 8 igen. Väldigt simpelt.

Tack! Skickar fm

Logga in för att kunna skriva inlägg