Hoppa till innehåll

Logitech G15


JJespeRR
 Dela

Rekommendera inlägg

Därför man tar ner benen innan man börjar spela. Gjorde det samma för några dagar sedan, båda benen knäcktes.

Tack för tipset, men nu var det inget spel..

 

Jag tror knappast de sakerna säljs i styck, men du kan alltid ringa supporten och fråga efter garanti (säg att den var sönder när du fick den).
Fick tangentbordet julen 2010..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pff, sitter man och spelar ett seriöst game och internet börjar facka ur, då måste man fan få ut sin rage på något sätt.

Inte ger man sig på något dyrbart som sitt tangentbord i alla fall. Dock är ju TS runt 12 år så man blir ju föga förvånad.

Mitt tips till TS är att köra utan ben eller köpa nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pff, sitter man och spelar ett seriöst game och internet börjar facka ur, då måste man fan få ut sin rage på något sätt.

Eller så lär man sig att behärska sig och inte ge sig på saker man har betalat en massa för, för det är inte häftigt som många verkar tycka.

 

Om ni nu har såna anfall så är ett tips att ni har en full pappersrulle på skrivbordet. Den kan ni klämma på, kasta etc utan att ha sönder något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så lär man sig att behärska sig och inte ge sig på saker man har betalat en massa för, för det är inte häftigt som många verkar tycka.

 

Om ni nu har såna anfall så är ett tips att ni har en full pappersrulle på skrivbordet. Den kan ni klämma på, kasta etc utan att ha sönder något.

Ja, jag slår på mitt tangentbord för jag känner mig häftig, fuck you got me.

 

Jag tror snarare inte att du har varit med i några mer seriösa tävlingsmoment där du har spelat över pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag slår på mitt tangentbord för jag känner mig häftig, fuck you got me.

 

Jag tror snarare inte att du har varit med i några mer seriösa tävlingsmoment där du har spelat över pengar.

Och varför slår du på tangentbordet då, som sagt så har du säkert betalat mycket pengar för det. Alternativt så har någon annan betalat det och då är det ännu värre.

 

Intressant att du tar upp det eftersom att jag faktiskt har gjort det! =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och varför slår du på tangentbordet då, som sagt så har du säkert betalat mycket pengar för det. Alternativt så har någon annan betalat det och då är det ännu värre.

 

Intressant att du tar upp det eftersom att jag faktiskt har gjort det! =)

Mitt tangentbord är värt ca 300 kr och tåler det. Och jag tänker inte riktigt när jag blir sur, utan jag slår på det som när närmast, dvs tangentbordet.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...