💬
Logga in
Fuska.se

Min Första Commentary

14 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej alla, detta är min första commentary på youtube, jag spelar TDM på arkaden, Mw3 såklart.

Jag vill ha feedback, negativ som positiv!

http://youtu.be/DPdwL_CwTQU?hd=1

Senast ändrad:

30 Jan 2012
Nivå 0 · Nykomling

1. prata högre eller sänk ljudet

2. även ifall camping är din stil så borde du sluta, det är mycket roligare att se någon springa omkring.

3. håll munnen lite längre bort från micken.

4. se om du kan till framtiden rush:a lite mer och min personliga åsikt är nog ifall du kunde spela andra spel typ som Battlefield 3, där kan du spela seriöst (vilket inte är så roligt att kolla på) eller oseriöst (typ som att springa omkring med smoke grenades).

tips: (till 4:an) se ifall du kan spela med kompisar och ifall du är en aggressiv person, vilket jag inte är, så förstår jag att rush:a inte är lätt, för att man dör så mycket, exempel: 30:27 jag brukar alltid får mest kills och mest deaths av alla på hela matchen och jag rush:ar nonstop.

Annars var allt bra, förlåt för allt negativt

Nivå 0 · Nykomling

Mycket trevligt! Tyvärr överröstade spelets ljud din mic som sagt.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

Jag lär mig nya redigerings program och Happauge HDPVR, jag har lite gameplays med min klan där jag kör lite mer rushigt, men det är ju tyvärr så att jag inte är världens bästa cod spelare, men lite andra spel kommer, bland annat lite spel på nintendo WII, pc och mer 360 spel.

fixar det med ljudet till nästa, men om ni vill se mer cod, prenumerera gjärna :D

Tack för feedbacken sofar, men vill ha mer

Nivå 0 · Nykomling

Sänk ljudet på MW3 och håll micken en bit längre ifrån munnen, annars var det bra.

Prenumererar för att se nyare videor.

Nivå 0 · Nykomling
Ledsen men hörde knappt ett ord av vad du sa. Följ råden som tidigare har nämnts så blir det garanterat bättre!
3 Feb 2012
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Nu är en ny del ute, med bättre ljud iaf, kolla gärna och ge feedback, har en awesome match på gång också!

en domination på arkaden kom det nu http://www.youtube.com/watch?v=opgXiKAwvMc...84eAUAAAAAAAAAA

Nivå 0 · Nykomling
Varför har du det så grått för? Ändra det om du kan.
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

ännu ett klipp uppe, ett beast game på lockdown http://www.youtube.com/watch?v=7YyKEDBnZIo...nel_video_title

Nivå 0 · Nykomling

Spelets ljud är för lågt :P Och är det verkligen så ljust?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

WASD hade börjat lagt upp det senaste klippet innan jag såg din kommentar

17 Feb 2012
Nivå 0 · Nykomling

Vad använder du för att redigera? Det verkar som du har för hög brightness, är det något som du har gjort i post eller är det från när du spelade in videon?

Du har en bra personlighet, verkar inte särskilt nervös. :)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag lär mig nya redigerings program och Happauge HDPVR, jag har lite gameplays med min klan där jag kör lite mer rushigt, men det är ju tyvärr så att jag inte är världens bästa cod spelare, men lite andra spel kommer, bland annat lite spel på nintendo WII, pc och mer 360 spel.

fixar det med ljudet till nästa, men om ni vill se mer cod, prenumerera gjärna :D

Tack för feedbacken sofar, men vill ha mer

Personligen anser jag att bara för att man är bra cod-spelare är man inte känd på youtube.

man ska kunna underhålla sina subs med något exklusivt, som ingen annan gör.

Två exempel är Kevin (minns inte hans youtube-namn) men han postar videos där han driver folk till vansinne i cod.

Samt att vi har ONLYUSEmeBLADE som enbart kör kniv. kanske lite för seriös, men han gör iallafall något som ingen annan gör (förutom att folk börjat med det nu)

Annan kritik angående videon, väldigt mycket pustande i micken, håll den en bit från munnen, så är det mycket bättre.

Som folk har sagt, sänk ingame-ljudet: den bokstavligen överröstar din egen röst. Att du har lite på, är nog inga problem, men isåfall bör det vara lite mer bakrundsmusik.

Edit: kollade på din andra video, och den var mycket bättre.

Fortsätt så, så kommer det nog gå bättre för dig ;)

Senast ändrad:

23 Feb 2012
Nivå 0 · Nykomling

Ser bra ut bara att sänka ljudet som alla säger.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

har ganska många ny klipp kolla in dem och ge feedback

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in