Hej. Jag undrar om ni vet någon säker hemsida som helst är svensk som man kan köpa Steam spel. Man ska få ett mail eller något med Steam koden och sen bara aktivera det på Steam. :)
Köpa Steam Spel
↗ till inläggetFörst och främst är det förbjudet att köpa steamkoder från någonannan stans än Steam Store. (Förutom fysiska exemplar då obviously) Samt, varför köper du inte från steam bara?..Hej. Jag undrar om ni vet någon säker hemsida som helst är svensk som man kan köpa Steam spel. Man ska få ett mail eller något med Steam koden och sen bara aktivera det på Steam. :)
↗ till inläggetDyrt?Först och främst är det förbjudet att köpa steamkoder från någonannan stans än Steam Store. (Förutom fysiska exemplar då obviously) Samt, varför köper du inte från steam bara?..
Ofta det är förbjudet? Källa?
↗ till inläggetLäs steam's regler..Dyrt?
Ofta det är förbjudet? Källa?
Om du tycker att Steam Store är dyrt, bör du nog återvända hem till din kartong och sluta snylta på biblioteksdatorn.
↗ till inläggetTror jag nog har bättre dator än dig?Läs steam's regler..
Om du tycker att Steam Store är dyrt, bör du nog återvända hem till din kartong och sluta snylta på biblioteketsdator.
↗ till inläggetJag tror att du missförstod mitt inlägg.Tror jag nog har bättre dator än dig?
I alla fall, för att undvika att gå off-topic. Det är förbjudet att köpa steamkoder från andra hemsidor än Steam Store, om du gör det ändå riskerar du att kontot stängs av och inga pengar tillbaks.
↗ till inläggetSå http://cdon.se/spel/downloads/the-elder-sc...skyrim-17078450 är inte tillåtet? Knappast.Först och främst är det förbjudet att köpa steamkoder från någonannan stans än Steam Store. (Förutom fysiska exemplar då obviously) Samt, varför köper du inte från steam bara?..
↗ till inläggetLäs Steam's regler, så kommer du förstå.Så http://cdon.se/spel/downloads/the-elder-sc...skyrim-17078450 är inte tillåtet? Knappast.
↗ till inläggetRätt svårt att läsa reglerna när steam är nere. ;)Läs Steam's regler, så kommer du förstå.
Spelbutiken har ju en liknande variant där du betalar för spelet och sen kan du ladda ner det på ditt konto (inget steam konto).
17kr för Plants vs Zombies är inte dyrt.
↗ till inläggetOm steam är nere, så är la inte hemsidan det?Rätt svårt att läsa reglerna när steam är nere. ;)
↗ till inläggetMagicka ligger runt det priset just nu och i 17 och 20 minuter till17kr för Plants vs Zombies är inte dyrt.