💬
Logga in
Fuska.se

Köpa Steam Spel

13 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Hej. Jag undrar om ni vet någon säker hemsida som helst är svensk som man kan köpa Steam spel. Man ska få ett mail eller något med Steam koden och sen bara aktivera det på Steam. :)

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Hej. Jag undrar om ni vet någon säker hemsida som helst är svensk som man kan köpa Steam spel. Man ska få ett mail eller något med Steam koden och sen bara aktivera det på Steam. :)

Först och främst är det förbjudet att köpa steamkoder från någonannan stans än Steam Store. (Förutom fysiska exemplar då obviously) Samt, varför köper du inte från steam bara?..
Nivå 16 · Legendfuskare
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Först och främst är det förbjudet att köpa steamkoder från någonannan stans än Steam Store. (Förutom fysiska exemplar då obviously) Samt, varför köper du inte från steam bara?..

Dyrt?

Ofta det är förbjudet? Källa?

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Dyrt?

Ofta det är förbjudet? Källa?

Läs steam's regler..

Om du tycker att Steam Store är dyrt, bör du nog återvända hem till din kartong och sluta snylta på biblioteksdatorn.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Läs steam's regler..

Om du tycker att Steam Store är dyrt, bör du nog återvända hem till din kartong och sluta snylta på biblioteketsdator.

Tror jag nog har bättre dator än dig?
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Tror jag nog har bättre dator än dig?

Jag tror att du missförstod mitt inlägg.

I alla fall, för att undvika att gå off-topic. Det är förbjudet att köpa steamkoder från andra hemsidor än Steam Store, om du gör det ändå riskerar du att kontot stängs av och inga pengar tillbaks.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

http://cdon.se/spel/downloads/the-elder-sc...skyrim-17078450 är inte tillåtet? Knappast.
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
Läs Steam's regler, så kommer du förstå.
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Läs Steam's regler, så kommer du förstå.

Rätt svårt att läsa reglerna när steam är nere. ;)

14 Feb 2012
Nivå 2 · Novis

Spelbutiken har ju en liknande variant där du betalar för spelet och sen kan du ladda ner det på ditt konto (inget steam konto).

15 Feb 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare

17kr för Plants vs Zombies är inte dyrt.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Rätt svårt att läsa reglerna när steam är nere. ;)

Om steam är nere, så är la inte hemsidan det?
17 Feb 2012
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

17kr för Plants vs Zombies är inte dyrt.

Magicka ligger runt det priset just nu och i 17 och 20 minuter till

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in