Hoppa till innehåll

Steelseries Siberia V2


Proccito
 Dela

Rekommendera inlägg

Om den har vanlig 3.5mm ljudingång och utgång borde det funkar. TVn brukar annars ha ljudutgång. Men jag tror att PS3 bara har USB ingång, vet inte.

Jag vet hur jag kopplar in det.

Hade ett steelseries förut som dock är sönder.

Lyckades få att micken går in i PS3an, och att ljudet går från PS3an och till TVn, och sedan ut via 3.5mm utaget.

 

Men du säger att det bör funka?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

35mm ljudingång är en standard. Om PS3 har en ingång designad för det borde varenda mikrofon fungera såvida den inte är trasig.

 

Värst vad allas steelseries V2 verkar gå sönder. Jag har en V1 som hållit sen jag haft den i säkert 4 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

35mm ljudingång är en standard. Om PS3 har en ingång designad för det borde varenda mikrofon fungera såvida den inte är trasig.

 

Värst vad allas steelseries V2 verkar gå sönder. Jag har en V1 som hållit sen jag haft den i säkert 4 år.

Jo mina och farsans gick sönder ganska nyligen.

Folk har rekommenderat Siberia V2.

 

Men jag kopplade in mina gamla via ett USB-utag. Den "splittrade sig" så man kunde sätta i micken och ljudet från spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...