↗ till inläggetIngen åsikt, aldrig lyssnat på något av människan.Tycker du att Johnny Cash är bra?
Draghons Interaktionstråd
Hur lång är du?
↗ till inläggetJag är 166 cm lång, utan skor.Hur lång är du?
Varför blev/(ville) du (bli) moderator?
↗ till inläggetPff, ville bli. :DVarför blev/(ville) du (bli) moderator?
Jag vet inte varför jag blev mod, jag skrev som en kratta och var väldigt lame när jag blev tillsatt. Min enda gissning är att jag var den mest aktiva kvinnan i admins tycke.
Som en rolig fotnot, admin frågade om jag ville testa att vara mod och jag sa ja till att testa. Jag testar fortfarande! :D
↗ till inläggetSå du är inte en mod än?Som en rolig fotnot, admin frågade om jag ville testa att vara mod och jag sa ja till att testa. Jag testar fortfarande! :D
Varför accepterar du ej friend requests på facebook?
Har du ett barn?
↗ till inläggetSå du är inte en mod än?
Tekniskt sett har jag aldrig sagt ja till att fortsätta vara mod. :P
↗ till inläggetErr... wat? :mellow:Varför accepterar du ej friend requests på facebook?
Hursomhelst, jag accepterar bara folk jag gillar och känner. Alltså INGEN från min grundskola ens en gång.
↗ till inläggetSåvida inte några ailiens bortförde mig och plockade ut några ägg ur mig och använde dem... Nja, nä inga barn.Har du ett barn?
Av alla som skrivit i denna tråd, vilken har det snyggaste användarnamnet? (Du får inte välja dig själv.)
↗ till inläggetKawaiiNek0 får jag väl ta då.Av alla som skrivit i denna tråd, vilken har det snyggaste användarnamnet? (Du får inte välja dig själv.)
Är du snäll? :wub:
↗ till inläggetNo idea. :mellow:Är du snäll? :wub:
Kanske?
Tror du på aliens?
↗ till inläggetJa, jag tror det på att det finns annat liv i universum.Tror du på aliens?
↗ till inlägget:wub:KawaiiNek0 får jag väl ta då.
Skulle du kunna lägga upp en bild på din näsa?
↗ till inlägget... Vadfan ska du med min näsa till människa? :DSkulle du kunna lägga upp en bild på din näsa?
That's just so... wrong. :P